Extended Network Banners

Selasa, 20 April 2010

dont know

perlukah saya singkirkan dia dari hidup saya??
huk2..not have any idea...
wawawawa...
knape sampai nak kene singkir dari hidup???
adehh...ntah la...urmm..
kite perlu bertanya kepada yang perlu disingkir terlebih
dahulu sebelum kite menyingkirkannya..

hehe..huhuhu...
urmm...ape sebenarnya yang berlaku??
ntah la..wawawawa...
urmm..macam aku jewk y sering di persalahkan..
baguslah kalau banyak sangat yang sakit ati,
better singkirkan jewk la..aha..
tapi dah lame kot aku kenal orang tue...
xkan na singkir macam tue ja kan?
urmm..tapi sampai bile semua nie...urmm..
tawar hati kah???ahaha..xtahu lah..
tapi bebaru nie sumone ade mintak couple..
wawawawa...umo da na masuk 21...
perlukah aku buka kan pintu hati untuk orang laen??
hukhukhuk..dont know...
tapi ummi ku ckp...pilih yang sayang kan kite..
jangan pilih yang kite sayang orang tue tp
orang tue xpernah nak hargai kite..

ok ummi...i think i da buat keputusan..
ehe..ye lah..umor makin hari makin meningkat..
xkan bile dah 25tahun baru nak cari kan???
urmm....mcm tue susahla kan??aha..
(nanti bersambung)/...hua2..huhuhu,,,

bercerai???????
i think is better..wawawaawa

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~