Extended Network Banners

Rabu, 9 Februari 2011

mimpi sekadar mimpi

malam semalam..
ku mimpikan kamo0..
huu..
mimpi kan kamo0..
dalam mimpi ku, kamo0 berbaju melayu..
baru lepas menunaikan solat die masjid..
masjid itu seperti ku kenal di mana letaknya,.
urmm..dalam mimpi ku itu..
kamo0 dan 4 org lagi teman mu y ku kenali..
berbaju melayu..
dalam mimpi itu..
aku juga ingin pulang dari masjid..
mase tue kite masing2 masih lagi tak bertegur sapa..
masih lagi dingin..urmm..
seperti alam nyata...
begitu jua dlm alam mimpiku semalam..
urmm..tapi.......
dalam mimpi ku,
kamo0 telah menegurku..
tapi..ku tidak membalas sapaan kamo0..urmm
tapi selepas kamo0 beredar dari situ..
aku seolah2 terase bersalah..
huh..
kemudian..
salah sorang dari rakan mu,
datang kembali berjumpe dengan ku..
dan menyatakan..
bahwa..kamo0 meminta maaf dari ku..
urmm..
..................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sampai sini saja untuk ku cerita..
yang lain..biarlah jadi rahsia..urmm..
.
.
.
.
.
aku ya bersalah?
atau ....
urmm...
entah la,,
maafkan aku jua ya..
jika kamo0 bace post ku kali ini..
aku ingin katakan..
aku dah memaafkan kamo0..
dan aku cube untuk menjadi teman mu y seperti dulu kembal.. =)
insyaAllah..
.
.
.
.
.
takecare ya~
miss you~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~