Extended Network Banners

Jumaat, 5 Jun 2009

kesukaran

jam 0110
060609
pepagi buter cm nie,
ape lah yg perlu aku lakukan selaen tgk tv??
erm..aku amek peluang nie utk meng update blog aku nie..
erm...ape yg perlu aku postkan di cni yep...
urmm...
aku harap semua masalah dpt di selesaikan dgn care yg baek...
dlm dunia nie semua mslh pasti ade care penyelesaiaan nyep kan??
cume care penyelesaiaan mslh itu berbeda...kan??
ade mslh dpt diselesaikan dgn mudah...
ade yg mslh bertahun2 bru lah dpt diselesaikan..
ade yg bleh diselesaikan dgn petik jari jep...
tp ape2 pon..kiter perlu engt bahwe tanpe mslh
manusia mgkn tidak akan pernah bersyukur...
disamping kiter berusaha utk menyelesaikan mslh, kite juge perlu
berdoa kepada yang Maha Esa (ALLAH s.w.t.) agar mslh yg kite
hadapi dpt di selesaikan dgn baek..
..:: jgn lah kite lupe bahawa Allah sentiase bersame kita::..
..:: sentiasalah mengingati-NYA di dlm suka mahupun duka::..
..:: Allah sentiasa membantu hambanya y di dlm kesusahan ::..


Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~