Extended Network Banners

Ahad, 13 September 2009

ihu..

harini..pagi2 lagi ku dah keluar dari rumah..ku pergi pekan rini..sajep jejalan cari pasal dgn ummi n abah..lame ummi xkuar ngn ank pompuan diep..kuikui..urm,after p pekan td, p cowboy sat.. uhu,abah ku borong air kotak,utk stok hari raya..urm,tadi ku de call sorang nie...tapi diep ni pulak xangkat2 fon aku..aku nak bgtaw diep yg aku dipanggil utk di interview..urm,just na kongsi citer jep la..tp diep lak xangkt fon..uhu..tdo lg la gamaknye.(try to think positif)..then,ku try lg kol dlm kul 11lbh gtu..uhu,atlast die angkt..upernye diep xsehat..cian kawan aku sorg nie..urm, kamu jgn lupe jg kesihatan taw..jgn lupe mkn ubat..semoga kamu cepat sembuh des!..
urm,tetibe terase rindu kt teman2 mase skulah dulu2..cne lah agak nye diorang eh..urm,harap2 sihat2 sentiase..hope so lah kan..hari ahad banyak cerite SEKAR..ku suke tgk citer sekar ni.. urm,mase mule2 ku xberape suke tgk citer sekar ni,tp bl da lame2 tgk aku jd suke pulak.. ceritenye mengisahkan tentang seorang wanita yg cukup tabah,banyak dugaan yg die lalui..sekar tu name wanita tu la..nak taw ag tntg citer tu, korg tgk lah sendiri..ku xreti na promote2 citer kat owg..uhu..ag pom ku ni bukan jenis yg reti bercerite..uhu..dulu2 mase kecik2 masuk pertandingan bercerite pon kalah..oho(pernah ke masuk pertandingan bercerite?)ahaha.. urm, lagu citer sekar ni pom beh jgk.. suke dgr..nie lirik lagu citer sekar nip:-

Saat aku tertawa diatas semua
Saat aku menangisi kesedihanku.

aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang
Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
Dengarkanlah aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku,

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~