Extended Network Banners

Sabtu, 3 Julai 2010

lulilo

hari khamis baru2 ni,temanku de wat kenduri cket..urmm..
aritue.aku terase malas jewk kott na g..tapi mbe aku da call banyak kali ajak g jugak,
so ku pon pergilah..urmm..kene g amik agie dulu kat tempat kerje die..
agak jauh jugaklah..tapi xpe lah..dengan harapan bleyy la sampai lewat cket..
kott2 org da balik..terutama diewk..uhu~
dah amik agie,amik lela plak..pastu tunggu agie ciap2 pakai baju kurng duluw..
urm,then bru la gerka g rumah malisa..huh~
sampai2 rumah malisa..tengok2 mbe2 ku still ade ag kat depan rumah malisa..
urmm..knape lah diew xbalik ag..urmm..tapi malam tue aku bawak pendrive die,..
ingatkan na pulangkan..tapi terlupe laks na pulangkan..urmm..
mase kat kenduri malisa..sorang pon aku xtegur kecuali agie,lela n malisa..
huhhu..
urmm..tapi..bile dah balik..adess..ade y mesej..
uhuk2..diewk n mbe die de mesej ku..huk2..
urmm..xpe la..xkesah pon korang na tegur ke x...lagi pon segan gaks na tegur korang..
mane x nyerr..xdek topik lorr..uhuk2~~
urmm..mlm tue dengn harapan xmoh jumpe diewk..tp diewk masih de di situ..
urmm..tapi kan..malam tue dalam xna jumpe diewk,ku pulak mcm sukew plak tengok diewk pakai baju melayu.. =)
smart2!!~~ehe..uhu..ku bagitahu diewk,diewk smart pakai baju melayu..~uhuk2..
mule2 xmoh gtaw..tp mcm na gtaw jugak..huk2..atlast gtaw jugak..tp siyes..
ase mcm terpikat pulak tengok diewk pakai baju melayu..aha~(senget)..
urmm..8hb nim mbe aku da na balik U diewk dah..huk2..
urmm..tapi sebelum diewk balik,ase nak ajak diewk kuar duluw la,...tapi kan..
mesti diewk bz kan...urmm..segan la plak na ajak diewk kuar..uhuk2~
urmm...cne nim..na kuar ngan diewk jugakk..uhuk2~da gtaw ummi dah nak kuar ngn mbe aku tue b4 diewk fly..ummi ckp okew jewk..uhuk2..urmm..tp xgtaw diewk pon ag..urmm~
agak2 diewk na x kuar??urmm...mesti xnak kan..uhuk2~

huh..
urmm..mbe lame ku bebaru nim de luahkan perasaan kat aku..
uhu..xsangke sejak dari sekolah die simpan perasaan diewk kt aku..
urmm..xtahu na terime ke x..uhu~~
kisah nim xciter lagi kat ummmi..xdewk mase lagi na citer kat ummi..urmm..~
urmm..kesian plak dengan mbe aku tue..urmm...~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~