Extended Network Banners

Rabu, 30 Jun 2010

xtahu~~~

bulan jun sudah sampai ke hujungnyer..urmm..bulan julai akan bertandang x lame lagi..
kekusutan semakin hari semakin menjadi2..
keputusan sama ade nak sambung belajar atau teruskan bekerja masih dalam dilema lagi..
urmm..13 julai ni nenek aku kene operate dekat selangor..urmm,nenek aku minta aku yang temankan die ke sana..tapi kalau lah rayuan aku untuk sambung belajar tue dapat..mungkin aku xdapat nak temankan nenek aku ke selangor..urmm..dalam dilemma..wawawawa...urmm..
Ya Allah,permudahkan lah segala urusanku.. permudahkanlah untuk ku membuat keputusan yang tepat..urmm..serabut..serabut..serabut..dan sangat serabut..urmm...
macam2 masalah timbul..urmm..keraguan,keserabutan..hwaaarrr....T_T
urmm..aku ase aku dah x setabah dahulu..aku dah xmacam aku yang dulu..urmm...
knape mcm ni ya Allah..kuatkan lah diriku dan hatiku ya Allah..uhu~~
dah xmampu nak tanggung semua ni sorang2..
urmm..6hb julai ni ade appoinment dekat pejabat dagangan..hope xlupe la..
lawat tapak untuk projek yang baru pon 6hb julai nim..
alamak..uhu..mujur x lupe..urmm..1 julai ni beerti khamis ni,ade lawat tapak di Bentong..
xpasti lagi sape y pergi nanti..uhu..sangat membuat aku dalam dilemma untuk membuat pilihan..huhuhu..2,3 hari nie..aku banyak tidow siang..urmm..nampak sangat tension dan serabut..uhuhu..urmm..quotation untuk fax machine utk pejabat kesihatan dah siap di post..urmm..kerja yang seterusnya kene make sure semua kerja dilakukan dengan sempurna..
huh..leceh jugak bekerja nim..
saidatul,jangan mengeluh!!!~kuatkan semangat ok!!!!kaw boleh buat!!chaiyok2!!!
huh..urmm..knape begini..urmm..


huh..suke tgk cite Benci Bilang Cinta..ehe..
urmm..episod hari nie sangat menarik..huk2..
besh kalau jadi macam winda..uhuk2..
mesti bahagia kan..ehe..njoy jewk hidup..urmm..

tetibe teringat dekat awak..urmm..
nak anta mesej,tapi takut x dibalas..
urmm..biar lah mase y tentukan..
selamat malam awak..
sleep well..sweetdreams..
takecare..miss you!~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~