Extended Network Banners

Selasa, 10 Ogos 2010

happy atau pura2 happy?ntah la..urmm..

saya sayang dia..
tapi.............
dia tu siapa??urmm..
entah la..huhu..

Urm,hari ni rasa rindu dekat seseorang..uhu..
asek rinduw jewk kan..entah ape-ape je..
urmm..

Tadi,agak sibuk jugak lah..
tak sempat untuk memasak..
pas ambil adik ku dari pulang sekolah tadi,
aku berheni di sebuah kedai makan,
untuk tapaw kan makanan wat adekku..huhu..
tak sangka pulak bertemu dengan senior ku..
hehe..urmm..engatkan die dah tak cam la..
sebab tadi aku pakai shawl..uhu..
urmm..sangat segan kott dengan senior ku itu..huhu..
atlast,dia tegur juga..ehehe..
''macam kenal....''katenya..hehe..
ku membalasnya dengan ''xkenal la..ehe..''sambil senyum..
dan tetibe muke aku jadi blushing je aku ase..huhu..
sampai seniorku tegur..uhu..
urmm..tak tahu pulak yang dia tinggal dekat IM2 juga.. =)
harap2 esok di bazar ramdhan, bertembung la lagi..huhu..
muka senior ku itu,mirip dengan wajah seseorang..urmm..

Tadi,
dia memanggil ku dengan nama Puteri Umairah..
(mengade..sangat sukew buat orang segan!)
urmm..tapi sementare sahaja dia panggil ku dengan puteri umairah..
kemudian dia memanggil ku dengan nama yang biasa dia gunakan..
iaitu 'ain'...
=)
kasihan dia makan sorang2 tadi..
tapi apa boleh buat..ku pun ade urusan tersendiri jua.. =)
sempat juga ku menghantar mesej selamat lunch untuknya..
setelah sekian lame ku tidak mnghantar pesanan itu buatnya.. =)

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lawa blog awak.

jomm santai2 dengar lagu~