Extended Network Banners

Rabu, 11 Ogos 2010

perlu let go mcm tu je??urmm~

Bagaimana sekiranya saya betul betul tidak ambil berat pasal awak dah?
urmm..apakah yang akan berlaku nanti ya..urmm..
jam 4.30 pagi tadi ada seseorang temanku
menyatakan tentang hasrat hatinya kepadaku..
Ku menganggap ianya satu gurauan..
Mungkin sebab dia adalah kawan yang agak rapat dengan orang yang aku sayang..
Pasti aku orang yang lebih bahagia sekiranya
orang yang menyatakan sayang itu adalah kamu..
tapi aku harus terima kenyataan yang dia tak sayangkan ku..
urmm..aku harus menerima orang yang sayangkan aku..
betul tak?huhu..
urmm..tapi aku tak memberi apa apa jawapan lagi padanya..
lagi pun,dia ingatkan
'sumone yang aku sayang itu akan marah sekiranya kami bersatu'..


urmm..kelakar je bila baca balik apa yang aku post kan hari ni..
urmm..macam budak budak kecil je..
tapi apa yang di postkan ini adalah benar..
urmm..apa harus aku lakukan??
urmm..entahlah..
adakah aku patut let it go mcm tue je lagi?
urmm..tapi sampai bila?
huhu..

Ya Allah,bantulah hamba mu ini..
berikanlah aku petunjuk dalam membuat segala keputusan yang baik..



*selamat berpuasa di bulan ramadhan..di bulan yang mulia ini.. =)

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~