Extended Network Banners

Ahad, 17 Oktober 2010

saje2


Malam semalam hujan..malam ni pun Hujan jugak..
Urmm..dah dua malam ku tidur bertemankan hujan..
huu..sangat suke.. Nak2 bila tidur di temani bunyi hujan..
Urmm..tapi...kalau dapat hidu bau hujan pun besh jugak..
Urmm..macam mane ekk bau hujan??
haa..tue korang kene la try sendiri yekk..huu~




Okew..
Setelah sekian lame tidak menjejakkan kaki ke taman bandar..
akhirnya, hari ni, aku dan adek aku pergi ke taman bandar..
dengan alasan untuk jalan2 je sebenarnya..
sebab da sumbak doh duk dumoh..
huu..tapi pape pun sempat gak mengenakan pakaiaan riadah..


hee..so,,,...
aku ngan adek aku ber jogging la tadi keliling tasik taman bandar tue..
aishh.. terase segar jap otak tadi..hee..
tadi sempat 2 pusingan jep..
hee..ingatkan na p lagi sok petang berjogging kat taman bandar..


tapi sok dah kene g KL..
huu.. urmm.. tapi xpe la..
balik dari kL nanti leh g lagik kan.. =)

urm...
agaknye dah lame kott aku x g taman bandar tue..
sampaikan banyak gak la perubahan pada taman bandar tue..hee..
urmm..
dah macam tempat tumpuan utama jep tadi..
sebab ramai sangat kott kat taman bandar tue..


huihui..

ape ape pun rancangan A sudah di laksanakan..hee..
harap2 tak de halangan la..wawawawawa...
saya nak turunkan berat badan..hee...
hwaa.. sok mungkin jadual keje ku amat la padat..huu..
urmm..tapi xpe..kene berusaha kan! hee..

Jangan putus asa !!!!!!!!!!!!!!!!

hee...chaiyokk22222!!!!!...


Lebih baek kite menyembunyikan perasaan atau kite mempamerkan perasaan kite??

urmm..

masing2 ade care masing2 kan..

urmm..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~