Extended Network Banners

Isnin, 11 Mei 2009

the best mom~

~Mothers day~
~Hari Ibu~
~Ucapan Dari Hatiku yang Ikhlas Selamat Hari Ummi~

ummi engkau lah ratu hatiku..engkau lah permaisuri dihatiku... aku bersyukur kerna aku mempunyai ummi sepertimu.. sungguh besar pengorbanan mu dalam membesarkan anak2 mu... pengorbanan yg telah engkau lakukan selame ini,sukar utk aku membalasnya.. kepayahan mu dlm membesarkan kami adik beradik sgt aku hargai.. ummi aku berdoa agar dikau sering dlm keadaan sihat sejahtera.. dan aku mohon kepada Allah agar hidupmu akan senantiasa dirahmati yg Esa.. Ummi,setiap pengorbanan mu aku sentiasa hargai... aku amat menyayangimu... aku tidak mahu permata yg jernih mengalir dr matamu... aku mahu melihat mu sentiasa dlm keadaan gembira.. ummi...aku ingin kau tahu, bahawa aku amat menyayangimu... kenakalan ku dan keegoan ku sbg ank mgkn kekadang mengguris perasaan di hatimu... maafkan aku ya ummi... hadiah yang alg bg itu mgkn tak seberapa, tp ianya ikhlas dr anak mu..alg arap ummi suka akan adiah yg alg bg kan itu...

sayang ummi..
i luv my ummi...
thanx sbb sanggup bersabar dgn karenah ankmu ini...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~