Extended Network Banners

Khamis, 28 Mei 2009

tataw~

semua yg terjadi pasti ade hikmah disebaliknye...
erm..sem4 da pown tamat.. aku bakal masuk sem5 awal bulan7 ney..
erm..perasaan tkut dlm hati ney masih terase..
ape yg ditakutkan oleh aku sendirik pown aku xpasti..
hurmm..sem5 bakal menjelma..kemudian aku akan menceburkan diri ke alam
pekerjaan..ala2 kejew jep..maksud aku latihan industri nnt...
hopefully sem5 dan sem6 nnt aku dpt skor lebih..~ insyaAllah~
tp utk skor di sem5 nnt agak tipis..mgkn kerna subjek yg aku bakal amik pd sem5 nnt
agak tough..huh~.. tapi ape2 pun,aku x seharusnye mengalah dulu kan...
aku perlu sahut cabaran si diep dan aku harus buktikan yg aku jugak bley!..
kak dila slalu bg aku semangat..even aku ney ank sulung, aku xtaw na citer kat sape mslh ku...
aku slalu ngadu mslh pd kak dila..thanx kak dila sbb sudi dgr mslh ain ey..
erm..kak dila slalu bg kate semangat padaku tatkale aku dlm stress..
kalau di hitung hari dan waktu ku, sudah byk aku membuang ms ku begitu jep..
aku xdep kakak...aku da anggap kak dila mcm akk ku sendiri...kak dila memahami aku..
tp sem5 nnt kak dila da xjd roomateku..tp xpe,skype kan ade.. ape ag,skype jep la kan.. ekeke..
erm..pengalaman yg aku lalui slalu mematangkan pemikiranku..
tp kekadang aku ini terlalu cengeng..dan terlalu kebudak-budakkan..
perangai aku sukar utk diramal..kekadang angin eMo dtg dop tentu fasal..kekadang gelak xhenti2..
erm..tp siyesly aku sgt rindukan zaman kanak2 ku dahulu..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~