Extended Network Banners

Sabtu, 2 Mei 2009

~sleepy gurL~

Jam di dinding menunjukkan tepat jam 12mlm..tetibe aku da ase ngantuk.. bese xngntuk awl sgt.. tp ms na tunggu mate terlelap,aku dgr lagu kat hp aku dulu...da byk2 lagu aku da dgr,tetibe ms na terlena tue aku dgr lagu hinder.. waaa..tetibe mate aku jd cerah jep..tetibe teringat akan tentang seseorang~.. die sehat ke x la rini..die mcm mn la agknye rini..baek2 jep ke...semoge edupnyer sentiase ceria slalu dan dirahmatiNYA hendaknyep..erm.. ego x ego nye aku, na msg dier pon aku mls...tp na taw tentang die..kusut tul!..erm..tp akhernye aku anta jgk satu msg kat diep..tp dlm msg tue aku de tulis harap2 da tido..haha..bukan ape,mls na kaco org tgh2 mlm..ag pom aku na tidow awl.. xmoh tido lelewat da..huk3.. erm..ape ape pom rini mcm xbesh jep edup..huk3.. tp aku bersyukur sb aku still leh menghirup udare yg segar nie dan dpt masih ag bepluang melakukan amal ibadah di dunia nie...
syukur Alhamdulillah~
hidup kiter mesti kene sentiase bersyukur kan..
berdoa jgk merupekan satu perkare yg dituntut...
berdoalah slalu ketike dlm suke dan duke
,agar ape yg dihajati akan termakbul...
Allah s.w.t sentiase membantu hambanya..
sesungguhnya,Allah s.w.t itu maha pemurah lagi maha penyayang..
maha Esa (tiada tuhan selaen Allah) dan maha berkuasa..
Dialah yg mengetahui segala2 nya~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~