Extended Network Banners

Sabtu, 17 Oktober 2009


Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
‘kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

..::baik-baik sayang-wali::..

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ketahuilah aku sangat menyintai kamu.sangat2 cinta,ain.

Tanpa Nama berkata...

ain...jgn dsia-siakan kasih orng pada kamu...ingatlah..cari lah orang yg bnr2 nak kite...bukan org yg kite nak krn kdg org yg kite nak itu tidak ikhlas menyayangi kite..mungkin hanya krn simpati...

butterfly berkata...

to tanpa nama 1: ow..makaseh lah sb leave komen di cni eh. xperlu lah buat mcm nie dik...xperlu..

to tanpa nama ke 2 : time kash atas kprihatinan anda.perjalanan edup sy masih jauh lg.. tgh mencari lg nie.sabo la eh.tp bkn ms y terdekat ni.owh,mn kamu tahu owg y sy nak itu tidak ikhlas?simpati je?--dop molek kite prasangka buruk t'hadap org..
jodoh dan pertemuan itu Allah telah tentukan..kite kne yakin pada jodohNya..
urm,alhamdulillah,ku terime dgn hati y terbuke kate2 anda ini. smoga diri mu sentiasa di berkatiNya..insyaAllah.

Tanpa Nama berkata...

ku brkata melalui pengalaman ainnur..kebiasaannya begitu.bkn prasangka

butterfly berkata...

kamu ini siapa eh?
kite knal eh??
urmm...
ok2..ku trime kate2 kamu itu..

Tanpa Nama berkata...

ku knl kamu dah lame sgt..rapat dulu tp keadaan memaksa kite menjauh..muga kamu tabah hadapi tiap dugaan yg dtg..

butterfly berkata...

ow..yeke.bape lame dah kte knal eh?
urm..serapat mn kite?
urm,bleh bg hint cket x sape nie eh..

Tanpa Nama berkata...

xpelah,ckup ku kt kn aku sahabatmu..ku doakn kamu bhgia slalu.

butterfly berkata...

urm..knape lak cmnie eh..
urm..bahagia slalu?
seperti ku mengerti siapa kamu ini.
urm..tp ape2 pom,makasih sb amik berat tntg diri aku..
berape lame kite jd sahabat eh?

Tanpa Nama berkata...

oitt.berbalas2 komen nmpak!!
ka layan ke?

butterfly berkata...

layan?dop layan pom.
ok2..ish..marah aku lak..ok2..
ku xhiraukan dah seme nie.cume na taw je sape shbt aku y amik berat sal aku nie.

thanx ingatkan ku..=)
senyum sokmo..jgn mrah2 eh..
uhu..tp ka sape eh?

Tanpa Nama berkata...

aq larh! nur..
haha..
mehh...sape yg ka layan tue???
jiwang larh ka nur.

butterfly berkata...

ait...
jiwang?dop pom..dop jiwg pom..
uhuhu...suke jep lgu nie..
urm..ok2..ko..(wat2 knal even dop taw sape)...
ntah la sape org nie..
die kate shbt aku...mn lah ku taw shbt yg mn. se.agk nye sorg je kot shbt aku.uhu..
bior jep lh..xyoh lyn doh owk?..
urm...y pntg study3..xyah care hal y dop pntg kan..kan.kan..
gud luck la kt seme eh..k c ya taatatititutu..

nurul berkata...

ainnur...
mcm knl...hmm...
ke pminat msteri ni...
sgguh megharukan... :d

butterfly berkata...

byk la akk peminat misteri...
ade org na knekan tue...
xyah la layan...
isk3..akk jgn la komen blog ainn..
akk komen blog alog..beh cket..
xpom,blog cyla,kiut ke..ehe..
k happy always ye kak...=)

jomm santai2 dengar lagu~