Extended Network Banners

Sabtu, 3 Oktober 2009

sengettt


malam ini aku masih sendiri...bertemankan sepi yang menyelubungi diri ini..
wahh..sungguh bermadah dan berbunge2 ayat ku ini..uhu..

kamu membuatkan diriku tersenyum..dan kamu jua lah y membuatkan diriku tertanya2..
kamu membuatkan diriku menjadi tidak menentu..kamu jualah y membuatkan diri ku resah dan gelisah..segala perasaan y terlahir dari hati kecil ku ini, adalah semua nya dari kamu..
segala-galanya adalah tentang kamu..siapakah kamu padaku..siapakah kamu..uhu..aku sendiri pun tidak mengetahui siapakah kamu padaku dan siapakah diriku pada kamu..kamu..kamu..kamu..kamu..saat y dinanti2 kan akan tiba tak lama lagi..adakah aku berani dan mempunyai keyakinan untuk menempuh hari2 tersebut?..hurm..sungguh diriku dalam kegelisahan di buat kamu..adess..adakah aku masih mempunyai peluang lagi kali nie?
huwaaaarrr...sungguh aku dlm ketakutan..sudah seperti orang bercinte aja daku ini..
muehehe...senget..bukan bercinta ok..tapi.................segala-galanya tentang test..
..8 oktober 2009+18 oktober 2009..
hari y dinanti-nantikan...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~