Extended Network Banners

Khamis, 2 Disember 2010

~~~



salam alaik.
maafkan sgala ksalahanku.
ku suda terlanjur kejam padamu,sahabat.
ku terlalu kejam menuding jari tanpa sedari hatimu bgitu tulus.tnpe secalit iri hati darimu.
ku memohon ampun andai aku suda membuat hatimu terluka n tanpa sedar air matamu mngalir di pp mulusmu.
ku menyesali akn kekhilafan diriku.
trus menuding jari kpdmu cuma ats dsr cmburu yang tidak akn mmbawaku kemana2.
aku sedar,aku bknla sesiapa.
aku bukan Tuhan yang bisa mengatur hidup aku sendiri,hidup mereka.
sesungguhnya aku jahil dlm menilai seseorang
aku tahu hatimu ikhlas merelakan kekasih hatimu pergi.walau kau tidak pernah mluahknnya,aku tahu hatimu suda lama terluka.
aku mngerti,hatiku tuli.
tidak pndai mghargai.
ku akui aku tidak semulia kau.
aku jahil.terlalu busuk hati,brprasangka buruk.
terlalu mngejar cinta dunia,tnpa sedar aku msih anak hingusan,hanya mennti cinta monyet.
terlalu mngejar angan2 mat jeninku.
aku bersala.
aku tlah mnyebabkn hatimu terluka,sedih.aku mngaku aku jahil.
aku cuma mahu kau tahu,
hatimu sungguh ikhlas.
aku hanya manusia biasa yng punya prasaan.
marah,sedih,sayang,cemburu.
mngejar cinta manusia.
tidak kupeduli cinta nan satu.
cinta kepada Allah dan RasulNya.
aku memohon maaf zahir dan batin.
aku berharap dirimu sudi memaafknku.
aku terlalu taksub akn cinta yg tidak hakiki.sblumku akhiri kata2 kesalku,aku ingin kau tahu.
sejauh mana kau rela melepaskan insan yang kau cintai,andai kau sudah dijodohkan dgnnya,die tetap kau yang punya.
segalanya telah tertulis di Luh Mahfuz.
aku redha.
aku tidak mengejarnya lagi.
dan aku melepasknnya jauh.jauh dr hatiku.kerana ia tidak akn kubawa smpai kumati.
maafkn ku,akak..
tadahan air mata keikhlasan..
andai dirimu sudi memaafkanku,kirimkn pesanan ikhlas n kata2 nshatmu kepadaku.
aku menantinya.

13julai2009
10.36 malam


Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~