Extended Network Banners

Jumaat, 10 Disember 2010

kehidupan..

bergembira dengan rakan2 hanya lah sekadar untuk menenangkan hati y gusar ini..
urmm..memang benar kate seseorang..
memendam lagi baek dari meluahkan..
urmm..bile terbace mesej y diberikan oleh nya kepada rakan ku..
ku dapat pelajari y aku x harus menjadi seorang y manja..
ku harus berdiri di atas kaki sendiri..
betul katenye..bile die de masalah tiade org pun tahu..
mungkin die selesa dengan care itu..
tapi bagi sesetengah y laen..
mungkin meluahkan dapat menenangkan lagi dirinya..
urmm..xpe la..kesimpulannya...
bagi dia..aku xpernah ade ketika die dalam kesusahan..
xpernah na dengar masalh die..
urmm..xpelah..sedih ase hati bile membace mesej itu..seolah2
aku xpernah ade ketika die perlukan sumone..
urmm..xpe la..aku mungkin bukan kawan y baek utknya!
abaikan!!!
..
dan aku jadi lebih kuat sekarang..
nak2 situasi kami dan situasi y dialami ku sekarang...
huu..lebih meyakinkan ku untuk tidak mencari teman hidup lagi setakat ini..
cume ingin ku lakukan hanya lah mencari wang..weee...
bukan mate duitan okew..tapi memg lumrah dunia..
heee..xdek la..ade la sebab musababnya..
okew2..na cite nih..
sepanjang dua bulan nih..
macam2 aku alami taw..hehe..
banyak nasihat y sudah ku dengar..weee~
menyesal?? ku xpernah menyesal..
tapi mengerti bahawa semua yang terjadi ade hikmahnya..hee..=)
urmm..ku sangat kagum dengan ummi ku..
ingin sekali jadi seperti beliau.. =)
seorang wanita y bekerjaya..
tabah..kuat..pandai..penyayang..pandai masak..dan segala2nya la..
ummi ku y terbaek bg ku..=)
sayang ummi..
hee..kawan2 ummi pun selalu nasihatkan ku..
urmm..benar ape y mereka katekan itu..
wat mase sekarang ni lebih baek kerja dulu..
bantu ummi..
belajar??
belajar itu pun memg bagus..tapi lebih baek mencari pengalaman terlebih dahulu..
weee..okew2..
saye terima nasihat aunty2 sekalian..heee..

dapat tender baru..
mungkin 2011 tahun y baek buatku..=)

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~