Extended Network Banners

Sabtu, 11 Disember 2010

buntu


ape itu love???


jangan cakap xtahu la ape itu love..
kalau tanye dak tadika pun,
fo sure la diorang tahu ape tue love..
kan..kan..
weeeeeeeeeeee...
tapi topik aku kali ni bukan pasal love okew..
urmm..2 hari ag..
2hari ag untuk ape???
urmm..ntah la..
2 hari lagi hari penentu tentang masalah y ku hadapi ini..
kalau ianya berlaku juga..
pasti aku akan malu..
tapi dalam masa y sama..
perkara ini tidak perlu malu..
tapi siyes aku malu..
urmm..macam mane na settlekan hal ini..
di harapkan kes itu boleh ditangguhkan..
urmm..
harap sangat mereka mempertimbangkan alasan kami itu..
urmm..kehidupan ku bakal musnah..
tapi sebesar kemungkinan aku perlu belajar dari ape y terjadi ini kan..
urmm..tapi siyes..kepale otak tengah serabut!!!~
urmm..adek2 aku semuanya xtahu kes ni..
urmm..ummi da pening da..
tapi ummi cool jee..suke tengok cara ummi selesaikan masalah..
urmm..tapi apekah y bakal kami lalui lagi 2hari ini..
urmm..
......
sangat risau dan takut untuk memikirkannya..
huhhhuuuhhhhhhhhhhhhhh............
.............
Ya Allah..
bantulah kami.....................~
...............
aku sudah buntu dengan semua ini..
urmm.................


Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~