Extended Network Banners

Selasa, 25 Januari 2011

huhu..



Hope esok hari yang baek untuk aku dan keluarga ku..
urmm..hari ni ade perkara yang baek dan perkara yang tak baek berlaku.. serius menyesal dengan ape yang dah jadi..urmm..tapi tue la..na patah balik pon xbergune..huuu...
urmm..malam tadi dalam pukul 11 macam tue..dapat satu panggilan dari seorang pompuan..aku tak kenal nombor tue..dan2 jee xbagi salam x ape..nak sound2 aku..huuu..sape entah pompuan tue..ciap bagi warning jangan berhubung dengan pakwe die..huu..masalahnye dengan sape y aku berhubung tue..bile di tanye siape..xnak pulak bagitahu..huuu..so ??? which one pon aku tak tahu la..huk2..laki yang malang..ahaha..aduyai..huk2..
neways..ade dua ag nombor baru naek..huk2..aku tak layan..tapi bertubi2 hantar mesej..huk2..
kalau dah banyak sangat kedit, send jee la kat aku kedit tue..ahaha..xyah la na membazir hantor mesej banyak2..huk2..ke guaner?urmm..
okew..huu..
start from now..
aku terase macam benci giler kott pada kaum cina..huk2..bukan lah aku nim ade masalah perkauman..tapi tue la kan..di sebabkan setitik nila..habis osak susu sebelange..huk2..dan yang penting..urmm.. memang bagus pon hari ni kau kena maki hamun wahai cina kapir! huuu..nak jee mencarut..tapi bukan gaye ku mencarut2 nim..yang maki hamun tue pon bukan aku..tapi adek membe aku y maki hamun ke cine tue..huh..puas hati aku bile cine tue kene maki..sape suh cari pasal..urmm...
secara jujur..
sangat2 menyesal atas perbuatan sebelum ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
huuu..
semoge pasni tak mahu dah rapat dengan sape2..and tak mahu dah kawan rapat dengan sape2..cukup dah kawan baek yang aku ade sekarang..okew..ade membe aku cakap perangai aku dah berubah..huk2..kan aku dah cakap jangan pandang aku dengan care baek jee..
sekarang bile ade sedikit kesalahan aku buat,korang dah bercerite panjang..tak salah kan kite menjadi diri kite sebenar..huu..korang tak rapa dengan ku..so korang tak tahu la perkare sebenar..hanya y rapat sahaje tahu hal sebenar..urmm..~
mulut manusia memang sukar untuk kite tutupkan..so ekut korang la na citer ape2 pun~huuu..

2 ulasan:

Nia Rosea berkata...

cina kapir??
haha~
t'baek laar..
sy pn ta ske kaum cine..
gewam kt mreka..

butterfly berkata...

memg terbaekk..
huk2..menyampah kott aku tgk cine kapir tue..huk2~
sgt2 gewam sama mereka..huk2~

jomm santai2 dengar lagu~