Extended Network Banners

Jumaat, 28 Januari 2011

kebetulan atau kebenaran?


syukur alhamdulillah..tak sangka pulak petang2 jumaat ni aku dapat tahu satu kebenaran yang agak melucukan..hee..urmm..tapi tak pe la..ku hanya mampu doakan kebhagiaan kamo0 dan kesejahteraan kamo0 dunia akhirat..tak tahu la apa y ku tahu ini satu kebenaran atau kepalsuan..tapi ...tue la..macam yang aku cakap la..ku doa kan yang terbaek untuk dirimu..~ =)

okew..semalaman ku lihat die online fb sampai subuh hari..urmm..hati ase macam ade seswatu yang tak kena saje pade die..urmm..tak tahu la ape sebabnye kan die bersikap begitu..tapi aku cube untuk ignore and hide him from my eyes..ahaha.. sengal jee kot ayat..urmm..ku tak hiraukan die sama ade die online ke tak..nak jee tanye kabar die..tapi aku xmampu buat macam tue..huk2..bukan ape..tak mahu ade yang terluka...huk2..kononnye la kan..urmm..tapi ntah la knape dengan dirinya semalam seakan2 ada masalah..hati ku kuat menyatakan y die ade masalah..tapi macam biasalah..masalah y die hadapi kebiasaanye die akan pendam..so better la aku wat tak tahu jee kan..kahkah~ (jaat).urmm..tapi perasaan ingin tahu tu memg membuak2 nak tahu..tapi perasaan itu terbatas..heee..adek aku pulak xdek semalam..lau x..lately pas die punye kes aritu..aku selalu share masalah dengan adek aku..huk2~ adek aku selalu la kasik pendapat y bernas kan..urmm..walaupun die tue kadang2 tingtong..heee~ soey abngah..~
urmm..

Dia ego..aku tahu die ego..ahaha..sengal..engat moto ego kew?huhuhu..ntah la..tapi siyes aku dapa asekan y die de masalah..urmm..mengapakah dengan die?? urmm..harapnye kamo0 baek2 jee la ehh..even ku xbalas komen kamo0 di fb dah..huu~ tapi ku still caring sal kamo0..urmm..

tapi caring itu mgkn xmacam duluw dah..sbb aku masih terase hati dengan kamo0..banyak dah y ku terase hati dengan kamo0..urmm..tapi ape kan daye..sukar na maafkan kamo0..sekarang aku hanya mampu anggap kamo0 sebagai seorang sahabat..teman..

perasaan syg seperti dahuluw seperti sukar utk dibina semula..kerna sikap kamo0 y sebegitu..~
tapi xpelah..maaf sebab buat2 xknal bila kamo0 mesej..huu~ urmm..~
penantian itu memang menyakitkan..xpernah ku kesali itu..tapi apekan daye..kite manusia hanya mampu merancang..tapi tuhan yang menentukan segalanya..

Jodoh setiap manusia telah di tentukan..jadi.... jika ade jodoh di antara kite..pasti akan bersatu jua..sekirenya tiade jodoh buat kite..terimalah ketentuan takdir ini dengan tenang..
insyaAllah..masing2 akan bertemu jodoh yang baek..insyaAllah.~

cuma masing2 haruslah bersikap terbuka..hapuskan perasaan ego itu..kerna dengan ego itu mgkn kite akan terperangkap dalam dunia y kite cipta sendiri..~

urmm..semoge perjalanan hidup kite sama2 berjalan lancar dan baek..insyaAllah..ku doakan agar diberikan nur dan hidayah kepada kite..~

sekiranya kamo0 perlukan teman..carilah diriku..insyaAllah..ku akan membantu sedaye upaye..~

sesungguhnya..Allah lebih mengetahui y terbaek utk hamba2Nya..~


Jage diri molep2..
takecare..
miss you..
^_^
every night i'm talking to the mo0n..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~