Extended Network Banners

Isnin, 31 Januari 2011

kelas make up..hee..

Dah dua hari aku attend kelas make up..hee..so far s g0od..menarik sangat2..hee..aku dan sepupu ku blaja make up ni pon sekadar nak tambah pengetahuan tentang care2 na make up..huk2..lagi pon..aku memg sukew bab kecantikan nim..hikhik..tambah2 lak..memg aku de angan2 na buke butik pengantin..hee..tak tahu la..akan jadi kenyataan ke tidak..=)
moge2 jadi kenyataan lah kan.. =)
okew..cikgu yang ajar kami makeup tue sebenarnye die make up artis..huuu~ kami panggil die 'acik'..sb die bahasekan diri die acik..kelas make up ni bukan sekadar kelas make up jep..die mengajar care2 na padankan baju dengan suasana dan keadaan..macam2 lagi la..tips2 untuk kecantikan pon die ade ajar..weee~
seronokkan..kelas pertame,kitrg xsentuh lagi barang make up..kitorg di beri penerangan duluw tentang make up..hari kedua pulak..kitorg da di benarkan sentuh barang make up..aha..okew..aku ni jenis macam takut2 berani la org tua kate..ketar gak tangan tadi nak cari warna y menarik..huk2..
hari ni kitorg di ajar care2 na pakai eye shadow..dan pemilihan colour..tapi care2 pemakaian eye shadow y betul2 belum di ajar ag..heee..next kelas nanti baru blaja..weee~
seronok2..~ =)
tak sabar ase nak dapat barang make up dar acik..heee~ =D

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~