Extended Network Banners

Rabu, 17 Mac 2010

,,,


Aku ini wanita biasa

Bisa sakit luka karena cinta

Dingin sepi kerap menyapa

Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang

Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru

Surut gairah jiwamu

Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru

Surut gairah jiwamu

Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku

Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa

Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang

Kadang ku rapuh lemah liar merana







sumone ckp aku nie xphm ke buat2 xphm??

urm..4 ur info,bukan xphm,tp sengajer xna phm..

huh..xmoh penim2 kan kepala..huhu..

sgt memahami maksud mu itu,cume

ku suke dgn keadaan skrg nie..itu jep..

xmoh ade kaitan dgn sape2..

please fhm situasi skrg..~





sekarang tgh byk kejer..

ehe..terase senang pulak bile byk keje..tp memenatkan jugak..

huhuhu...dlm 2,3 mggu ag kot penyelia na mai tmpt li..

huk2...nak usha2 tmpt kitorg li..

li?ape tue?ehe..latihan industri la..

xsabar ase na grad..

after grad lau dpt sambung blaja,still mahu smbg blaja..

tapi if xdek rezeki,...........

ehe..sudah ade plan B...ehe~

ari jumaat nie nanti na start kan plan B itu...

ummi ku suh ku mintak cuti sehari untuk settlekan hal family..

huhuhu..esau pulak ase kne pegang tanggungjawab y agak besar..

ehe..huk2..tp ku kne yakin dgn diriku kan..

sampai bile xyakin dgn diri sendiri..huk2..

yeahhhhh!!!!!!!!!!!!!

wake up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehe..ok2..da mcm senget jewk taip blog kali nie..huk2..

nanti la ku taip entry y ade faedah cket eh..=)

lagu xxleh blar..sedey jek..huk2..biar r...kite suke lagu nie..

ehe..


♥takecare always♥

♥happy always♥

..♥senyum sokmo♥..

♥good luck♥

..♥baik baik slalu des♥..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~