Extended Network Banners

Ahad, 7 Mac 2010

xtahu~

knape semakin hari semakin banyak persoalan yang bermain di minda ku?
urm..kalau lah masa boleh di kembalikan semula..
aku ingin sekali kembali ke masa lalu..
tetapi masa tidak akan patah kembali..urmm..
knapa aku tak simpan barang tue..kalau x,
mesti xkan jadi mcm nie kan..urmm..semua nie pasti salah aku kan..
semuanya salah aku...knapa la aku slalu sangat buat orang
terasa hati,sakit hati, tak senang hati dengan ku?urmm..
maafkanku~~
mungkin lebih baek aku menjauhkan diri dari semua teman2 ku kan..
mungkin care ini dapat memberi mereka gembira..
ntah la..tak tahu..tak tahu..
terase seperti diri ini sedang bersandiwara jek..
huh!! sangat hipokrit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tapi ntah la..tak tahu...tak tahu..

2 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

mmm kalau dah barang nak hilang ... nak buat cemana ... takde rezeki kita ... aku pasti dorang pun paham ... esok lusa nanti ok la tu feeling

butterfly berkata...

huk2..
urm..ntah la jijah..
huk2~
mcm susah jek kot na pulih kan semangat~

jomm santai2 dengar lagu~