Extended Network Banners

Sabtu, 13 Mac 2010

kenangan??

novel surah surah rindu..
hadiah dari kawan baikku..
aku masih blum membace lagi novel tersebut..
=)
baru bace sinopsis je..tapi mcm bes..
thanx sb adeah kan aku novel~
sangat suke..
xpernah ag ade orang adeahkan aku novel taw..
sgt ku hargai pemberianmu ini wahai temanku..
walaupun ku kureng dgn novel,tapi aku akan
usahakan juga untuk menghabiskan novel itu.. =)
maaf sgt jika aku da byk saketkan ati kaw n wat kaw
terase ati dgn setiap status ku di fb..
tp smua tue,tiada kene mengena dgn kaw...maaf ya..
~bestfriend for ever~ =)
taman bandar..
tempat y tersenarai dalam tempat y mempunyai
kenangan terindah dengan teman2ku..
selaen dari pantai,taman bandar pun sudah menjadi tempt kesukaan ku
jika ingin tenangkan fikiran..
kebiasaan aku akan pergi ke taman bandar dengan adek ku..
xpon dengan teman baekku..
tempat ini menjadi kenangan antara kami..
huhu..semuanya dalam kenangan..
T_T
~i miss our moments~
seperti surah2 rindu..hwaaarrr~
urm..aku still mesej kaw,tp mesej ku x delivered pon..
aku na gtaw kaw sumting..lau aku xgtaw,nti kaw merajuk plak..
tp aku da anta mesej kemarin,tp kaw xon fon..
atau kaw da tukar no fon?
walaupon aku byk terase dengan sikap kaw,
tp aku still sayang kaw..kite kan da lame kawan..
urmm..da ampir 2bulan kaw menyepi..
tiada kabar dari kaw..
aku sgt esaukan kaw..
hope kaw ok dengan life kaw skrg..
kaw da xperlukan kitorg kan..urmm..
xpela..ape2 pon,aku still anggap kaw kawan baekku..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~