Extended Network Banners

Jumaat, 1 April 2011

entah la

mampukah aku untuk menyertai pertandingan makeup di PWTC bulan jun nanti??

kak wasimah minta ku sertai pertandingan makeup itu..

so,aku kena berlatih dari sekarang kan..

tema katenye rock n roll..so aku kene la study camner style rock n roll itu kan..

huuu..

.

.

.

dah 3 hari kott aku tiade mood..

urmm..mengapa mcam ni..please ainn bangun!!! jangan lemah mcm ni..

urmm..entah la..huu..

.

.

.

16hb april ni, aku ade function..urmm..

xtahu lagi na pakai baju ape..

urmm..ramai artis dan orang2 VIP akan hadir..

uhu..risau la pula..~

runsing ase hati bile mikirkan seme ni..uhuk2~~

dah la 16hb tu pon aku kne naek KL..tapi asenye aku akan postpon duluw untuk naek KL itu..uhuuhuhu~

.

.

.

urmm..entah la..entah camne la nanti..

huuuuuuuuuuu...

ainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

kuatkan semangat sayang eh..

BANGUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~