Extended Network Banners

Sabtu, 30 April 2011

sabtu?

hari ni hari sabtu..huu..

pagi tadi sempat borak2 dengan diep..huu..

urmm..terlepas la kerisauan..~

hari ni sebenarnye xdop mood na kuar..

tapi umi ajak kuar jugak tadi.. huu..kuar la..

sempat jugak window shppim.. (bagi aku jee la)..

ummi n adek sempat jugak shoppim..huk2..

ummi shoppim kasut n tudung..

adek lak beli contact lenses baru..uhuk2.. (sangat jeles kott!!)

tapi sabar jee la..urmm..die beli warna kelabu..huk2~ okes..mate na macam mat saleh jee kan..adoii..huk2~

urmm..aku xna beli ape2..sempat jalan2 jepp..huu..sebelum g shoppim tadi kitorg g makan kat aida food court dekat kuantan cntre point tue..huk2..

kat ctue ade satu kes terjadi! aishh..kenape lah ade jee na carik pasal dengan aku kan..

huu.. kat ctue makan kan kene layan diri..dah la tengah hari kan mesti la ramai orang..okes..

aku pon xtahu na duduk kat mane..huuu..

usha punye usha..nampak ade orang da selesai makan..ape lagi..g la amik tempat kosong tu kan..

y tu jee aku nampak kosong..then aku pon duduk la..sambil bawak pinggan y berisi nasik la kan..

then..aku duduk la kat ctue..pastu tetibe ade orang y kutip pinggan datang mara2 kat aku..

die cakap '' meje bersih ade nak duduk kt meje kotor..'' means meja y penuh dgn pinggan y orang sebelum tu duduk la.... aku ape ag..buat muke la..pandang jee orang laki tue..huhuhu.. dah sape suh die buat muke gak ngan aku..aku sabar ag..then..ummi datang.. aku pun cakap la kat ummi..ahaha.. xsangke lak ummi na mara orang tu balik!..huhuhu.. mane ummi xmara orang tu balik.. sebab aku da masam muke kott..ahaha.. ummi pun suh aku panggil orang tue.. then ummi mara2 die..PADAN MUKE!..sebenarnye ummi geram sebab aku xberani na lawan rang mcm tue..huuu.. aku malas na lawan..ekgi lau lawan memg abes sau bangunan tu dengar kottt.. ummi mara la..dah tu suke hati kite la duk kt mane kan..sb kite bayar..huu.. ummi mara n pegi bagitahu boss die.. huu.. padan muke! sangat suke..tue la..lau da keje kutip pinggan tu..buat je la keje tue..ini na mara2 pelanggan pulak! bahase bodoh betul!!!!!!!!!!!!...kan da mara..huuu..

urmm..adek aku lak na beli PS2..sebab PS2 die da rosak..alang2 na beli ps2..better beli ps3..xpon psp jepp..tapi die kate na beli camera..ntah la die tu mane se nak.. klah akak die berbelanja..huuu.. memang kene kerja kuat kan,!!!!!!! aku na mintak ape2 dengan ummi pun x berani..bukan x berani..tapi segan la.urmm.. xpe la..aku kene kerja kuat! demi adek2 dan ummi.. huu~ insyaAllah.. i'll try my best!!!! (niat na tolong ummi..na ringnkan beban ummi).. nanti of dapat sambung study na apply PTPTN..if dapa biasiswa lagi bagus.. =)

urmm.. semoge dipermudahkan segala urusan ku..amiin~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~