Extended Network Banners

Sabtu, 2 April 2011

nonsense

hari ini agak happy..

at the same time..

macam pelik pulak aku..huu..

aku ni pelupe ke hape??

dah la aku geram dengan die kan..

dan2 pulak die masuk chatbox aku tadi,.

aku g layann die..huu..siap bagi pendapat ag..

ye la..die mintak pendapat gambar die y mane seswai buat pic prfile..

huu..n then..gmbr y skrg kt pic prof die tue memg smart..n die pon na wat prof pic..

its okew..n y penting tie senget..ahaha..oupss..sorry..xtgk btol2 pon pic tue..sebab

xnak tengok la..tp memg smart pon..huu~

okes la..sebenarnye..kite tengah perang dgn die..

tapi apsal aku leh lupe plak tadi??ahaha..

sengal kott..

neways..pepagi buter da wat lawak kaw nim! huuu...

semalam pon..post lagu tue khas utk die gaks..

lagu kenangan centue..kott..la kan..huu..

okes..like gtue..huu..

mengarut da banyak..k la..kene balik kampung dah..

uhuk2..

neways ade berite baek la..good news ccentue.. =)

nanti kite share2 lagi keyh..

selamat sabtu sayang..

jage diri baek2..

baek2 sayang..

takecare..

huu..

nonsense..!

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~