Extended Network Banners

Sabtu, 30 April 2011

kesabaran teruji~

huh..dunia pekerjaan sungguh mencabar!
macam2 kerenah ade..huu~
urmm..kontraktor oh kontraktor..
wawawawa...
sabar jee la kan..

itu hal kontraktor..
urmm..hal pegawai di Jabatan pertanian pon x kurangnye jugak..
huu..berlagak na mampus..kalau dah jage kaunter pertanyaan tue..jage lah elok2..
bersopan la sikit dalam tutur kate tue..ini tak..huu..
nak suh aku lapor kan pade pihak atasan kew?
okes..jage kaunter pertanyaan jee kott..bukan pengarah pon na berlagak dengan aku!
urmm..sabor jee la.. huu..
tapi memang da lame aku menyampah dengan perangai kaw wahai pompuan!
kan da kurang ajar..huu~
tapi aku kurang ajar dalam ni jee..
huuu..depan2 aku still hormat kaw sebagai y lebih tua..huu~
urmm..dah la aku x pernah ag pergi site vst yang macam kelmarin..huu~
sangat mencabar iman ku! huuu..
dah la kontraktor gatal..wawawa...pastu leh pulak na wat penerangan kat tengah2 panas..bayangkan mase tu dalam kul 12 tengah hari.. x pulakkan matahari tu na terpacak kat atas kepala?ahaha..adoihh..sabor jee la..
urmm..then..pegi pulak na beli borang sebut harga.. adoihh.. dah la ade 5 borang sebutharga..
kontraktor y na beli tue pulak x mudah la kan ramainya.. dalam 60++ huu..yang jage bahagian jual borang tue cume sorang!!!!!!!!!!!!!! dah la xdek air cond! Lagi tercabar kesabaran bile ade pegawai pertanian tu mara2.. padahal bos die y cakap beli borang kat ctue..kemudian pegawai die pompuan tue mara2 sb borang tak di jual kat situ tapi di kontur tingkat 7.. y si pegawai pompuan tu mara2 dan gtaw kat kitorang borang tu leh beli kt KOMPLEKS TERUNTUM tingkat 7!!!!!!!!!!!!! bengong tak??? ade pulakkan kat kompleks teruntum pejabat pertanian!!!!!!!!!!
huuu.. (mula na marah nim)... huu..

Macam2 perangai ade! huhuhu..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~