Extended Network Banners

Jumaat, 20 Februari 2009

haip..

semalam???

hahaha....
"asek gelak jep eyh korg duorang nie.."kate pakmat kepade kak eton n bedah...

erm..bl teringt sal smlm, mesti aku akan tersenyum sesorg taw..
skrg aku masih di campus... aku xpernah tulis blog taw..
ye lah,cite2 aku bukn nye na jd penulis atau pengarang kan..
hehehe...aku na jd engineer..hope cite2 aku akan jadi kenyataan... =)

hehe..nie na citer ckit nie...
ntah la kenape dlm kesibukan harian nie, aku terase na menaip la plak...
hahaha...taip repot mls la pulak! ish3..mcm2 ragam kan...
law ketua group aku taw nie abes la aku...
huk3...
tp ape2 pon,aku da wat blog nie..so aku kene la wat sumting kat blog nie kan...
erm..

nie baru perasmian blog aku nie jep..
blom lg intro taw..haha.. kusut tul!..
oopss..da start mensen nm dak tue...

nnt kiter citer2 kat dlm blog nie eyh ape yg berlaku kat campus,
and dimane2 sj yg berlaku k... tp korg kalau rerajin tue bg la komen ckit atau bg la cadangan
tentang ape2 pown yg patut aku citer
kat dlm blog nie utk tatapan dan perkongsian bersame k..
xmoh segan2 keyh!..hehe..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~