Extended Network Banners

Ahad, 22 Februari 2009

xsemudah itu...


haip.... morning semew... pagi nie awal2 ag aku da bangun... mcm bese la aku bangun awal...hehe.. erm..today xmoh rungsing2..xmoh sedis2... na happy2 jep..yela,rinikan ari cuti..xmoh la pk yg da lepas.. yg lalu biarkan ia berlalu kan..xgtue?? hehe...asek gelak jep kan..cmner la ilmu na lekat kat pale otak... hehe...
aku sebenarnye,xna nanges2...na happy jep rini..so aku arap xdek sape la yg leh ilangkan mood aku yg tgh xberape na ok n k.o nie..
erm...tetibe jep ase na nanges...ummi,na balik umah...ummi, doakan along eyh...along na test tp xtaw nape ase mcm susah sgt na jawab test nnt...takut sesangat xleh jawab dgn btul.....
******************************************************************************************************************
Ya Allah,ya tuhanku yg maha pengasih lg maha penyayang.. ..kuatkan iman dan ketaqwaanku padamu..jgn kau pesongkan aqidahku.. tabahkan hatiku dlm menempuh dugaan mu... iringi perjalanan hidupku dgn nur dan hidayah-Mu... berikanlah daku ketenangan...sedarkanlah daku tatkala ku terleka.. kau lindungilah keluargaku, guru2ku, sahabat2ku, dan mereka yg berada disekelilingku.. kau tunjuk kanlah kami kejalan yg benar...kau ampunilah dosa2 kami... ya Allah,sesungguhnya,aku sangt merindui keluargaku... kau berkatilah hidup kami ya Allah..sesungguhnya, aku ini hambamu yg lemah... kau tabahkan lah hatiku ya Allah..ya Allah berikanlah aku kekuatan utk meneruskan hidup ini.. ya Allah,sesungguhnye,hny kau yg mengetahui ape yg paling baek buatku... ya Allah kuatkan semangatku,berikanlah aku semangat utk truskan perjuangan ku ini.. ya Allah,kau berikanlah aku kekuatan dan kesihatan diri... sesungguhnya,hanya padamu sahajalah aku meminta pertolongan dan aku mengadu... ~amieen~
~insyaALLAH~
ku doakan semue dpt jawab test dgn tenang dan dpt jawab dgn btul des!
k chaiyok3!!ganbate!!..
hehe..doakan ku jgk taw!!!
...k,zai jian...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~