Extended Network Banners

Isnin, 23 Februari 2009

stresss glew lol...

dush3....
baru mid term exam nie...da stress glew aku.. blom ag final exam nie.... law final exam nnt xtaw la cmner agk nyew... waaa...penatnyer!!!!!!!!!.....
na mkn pom xselerow dah...

huh...td lctrr siap gtaw ag,kalau sesapew xleh na ekowt subjek nie..

better drop jep...erm,law bleh,xna la sampai drop subjek kan...

ermm...ari rabu ade ag 2test yg sedg menanti!!..

waa...2subjek nie pom leh tahan tough jgk lar...

-subjek fluid mechanic
-subjek building supervision....

waaarrrrhhh... ummiiiiiii.....takowt na amek test!!!!!
memg mantop lar 3subjek nie...blom ag masuk

traffic engineering,T.O.S, ngn mathematic.

erm...ya ALLAH ya tuhanku...kuatkan lah mental dan fizikal ku..

hehehe..
gelak lagik...erm..gelak la bgs kan utk hilangkan stress...
kebiasaannyer aku xmcm nie... tp xtaw la kenapew,kali nie aku esau sgt sal exam2 nie.. mgkn aku seriau kowt dgr perkataan 'EXAM" huk3... smlmn xtdow aku di watnyew...bahayer gak law xtdow time2 na test nie kan.. tp na wat cmner,aku da pakse tdow tp xleh jgk... at last, kol ummi minta restu dr ummi...baru la ilang skit perasaan esau tue... tp td bl da anta kertas jwpn..aku da lege skit... tp still ade perasaan esau.. bak kater dieR (wondering)... erm....tp ok la kan sekurang2 nyer aku ase bertanggungjawab skit sbg seorg student.. kene la jawab dgn btul2 kan...na jawab memg senang..tp kiter xpasti sm ade btul ke x jwpn kiter tu kan... hope aku dan rakan2 aku dpt jwb dgn btul soklan td.. soklan agk mudah,tp agk mencabar minda... pepaham sendirik la maksud aku tue yep... huh... settle satu bab... ade lagik 2bab utk disettlekan mggu nie... huk3..tengkuk aku pon sakit glew da skrg... k la nnt kiter citer2 ag des!.. k la...na wat assignmnt mandarin lak... kang xmemasal laucher aku memara lak lau xciap...hehe..

wake up ain!!!
perjalanan hidup mu masih jauh lagi..
u can do it!!!..
study hard+smart des!!!!.. smile always! and be urself!!!
~engat akan janjimu padenyew~
=)

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~