Extended Network Banners

Ahad, 22 Februari 2009

uit3....

baru pas study...
tp ase mcm byk jep lg xstudy...
huhu...xpe la..rest la dulu...
bak katew cicak, rerehat la duluw...jgn dipakse sgt!..
study mesti cool..law dipakse nnt rugi jep study lm2..
satu habuk pom tarakkkk...kui3...
erm...mlm nie..
akk bilik aku pasang lgu hampa~arilaso...aku tetibew jep jd xmenentu...
tgh2 layan lagu nie, tetiber hp aku berbunyi...ade 1msg masuk...
msg tue dr org yg slalu wat aku epy+nanges+majuk...
erm..diew sukew kenekan aku...bese la guro2 jep kan...
erm...dier nie byk kali da sabar dgn aku...tp aku pom byk gak besabar
dengan sikap diew yang agak senget+ego tinggi+ntah la moody tetiber kekadang..
pastu biler ade masalah bukan na citer..just bagitaw jep yg dier ade mslh..suke pendam...
tp law aku ade masalah....bukan maen lagik na tahu ape masalah yg aku alami tue..
kekadang tue aku sajer jep ekowt rentak dier jgk,pendam jep masalah tue..
kekadang xmemasal aku akan emo jep dengan diew..
dingin jep..tetibe akan nyepi..tp dier kompem2 akan pujuk aku..kekadang tue diew slu engt die de sakitkan atiku..sian dier kan..tp biar lah..dier pon ade gak wat aku mcm tue..haha..
ego dop kitowang??kwang3...aku pon xpaham mcm mn la diew leh sabar jep ngn kerenah aku yg
ntah pape nie...da byk kali gak aku memarah die,tp die still jep leh layan kerenah aku...
...senget + kusut jep kan diew nie..hehehe...
tp dier xkesah pon aku pggl die kusut..
tp kekadang jep aku pggl mcm tue...bukan la slalu..
ermmm..pernah jgk la kitorg nyaris2 xbertegur saper..tp ntah la kenapew,
masing2 senget jep kan,haha...kater jep xna cntct da..
tp still amek berat sesame sendiri ag..
kwang3...

wep...mood oh mood...
bl lah mood aku na balik nie...
erm..bl lah aku leh dpt balik mood aku nie...
erm..ape kate tdow duluw lah...
nnt da cukup tdow, bangun sambung study balik kan...
kan3??x gitue??hehe ayat sape la tue...
erm..ayat uncle la tue..kui2..senget jep!!!..
~kusut~pEnaT~WindUw~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~