Extended Network Banners

Jumaat, 20 Februari 2009

clss smlm....

okes,nie aku na citer skit..sal smlm..
smlm aku n da geng pny la ngantuks glew ms dlm clss..

lg2 ms clss math ase mcm de gam jep kat mate ni taw..
hehe..
tp..tetibe kitorg segar dgn mengejut..sbb tetiber jep lctrr kitorg wat quiz..
xmemasal kitorg gelabah la jgk..tp bl da dpt soklan buat2 cool jep...huk3.. hipokrit jep lebih...
dlm clss traffic xleh blar la.. da la duk depan..mengantuk2 duk depan...
ase nyesal tul bl aku angkt tangan ms lctrr tny sape da wat test spot speed.. haha..xmemasal aku kene terangkan kat sekelas cm ner na wat test tue..
da la kene terangkan,kene pulak demo mcm mn na wat test nie..


huk3.. xmemasal wat la demo shoot kenderaan..haha..ala2 jpj/ polis tgh wat speed trap.. kwang3...malu+segan seyh! walaupon depan2 aku tu mbe yg aku da lm kenal...hahahak..gmbr dekat ats nie la alatan kiter gune utk wat test nie..
huhuhu...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~