Extended Network Banners

Sabtu, 7 Mei 2011

jumaat~


hari ni macam bese la kan kerje..weee~
okes..semoge diep jawab exam dengan tenang jep siang tadi..
tanpe runsing2 dan risau.. =)

urmm..neways..xna la citer sal keje jee kan hari ni..
huk2..(malas na taip..tapi na taip jugak..hee)
okes..petang tadi kuar ngan kawan aku g pasar malam kat im..
hee..okes..macam2 la belikan..tapi aku cume beli hati ayam RM1 dan air kelape jep..huu~
makanan2 laen untuk ummi,abah n adek2 tue ade jugak la kan..tapi untuk aku dua barang tu jepp..wee..xtahu na makan ape kan..
okes..da abes beli barang makanan tadi..terjumpe dengan sorang abang nim..okew berkenalan la pulakkan..huuu~ ntah..aku puun xknal sape die..tetibe jep..huu~ aku pun buat2 la mesra alam..huu..xmemasal dapat free laksam tadi..ahaha..sengal jee..huuu~
tutup kes kat pasar malam..

buke kes apabila kawan aku nim ajak p giant pulak..
tapi giant kitorg g pas magrib la..huu..
okes..teman kawan aku ni beli barang utk asenmen pakwe die..huu..
then, kuar dari giant, kawan aku g la amik beg die kat loker luar tu kan.
tapi aku x join la dier..sb aku g tengok kerongsang kat bahagian luar tue..
ntah mcm mane kawan aku ni, tercicir pulak beg duet die..huu~
puas pulak mencari satu giant tadi..then, aku suh kawan aku p carik dalam toilet..ye lah..biasenye dalam drama melayu kan wat mcm tue..ahak~ adoii..hee..
then,xdek jugak..so, wat keputusan tgglkan no fon kat customers service tue..then, kitorg pun kuar dari giant na wat report polis..huu~
mane x risau nye..segala kad2 seme dalam tue.. duet ade dlm RM45 mcm tu jepp..huu...
mujur lah die da bagi RM500 kat mak die mase na kuar sebelum tue..huu..kalau x melayang mcm tu jee la kan...
then,otw na g balai polis..ade orang call..gtaw ade terjumpet beg duet kawan aku nim..
syukur alhamdulillah dah jumpe..
jumpe nye pun kat dalam toilet PEREMPUAN!!!!
ape punye perempuan la curik beg duet..pastu buang dalam tong sampah! huuu..
duet seme da kene kebas..xpe la..y penting kad2 dalam beg duet tu still ade..=)
syukur alhamdulillah..=)
tapi tue la..na wat camner rexeki die kann...huuu..~
tapi xpatut la wat mcm tue kan..urmmm..
pastu kitorang pun jalan2 la ke tc..tc pulak sesak ramai orang..huuu~..
pastu mbe skulah rendah aku call..ingatkan aku sorang2,die na ajak kuar..bile tahu aku ngn mbe aku,die xjadi kuar..huu~..
okes..rupe2 nye dapat satu citer y die da suke kat aku..huuu~..
mule2 dapat agak da..tapi malas na perasan..huu~..tp xsangke lak leh jadi mcm nim.huu...
kate na ajak aku jadi bsnss partner..tapi xsangke lak..rupenye ade sbb y laen..huu~..
adoiii...knape lah jadi macam nim???urmm...
urmm..sukar na wat keputusan..at last..buat tak tahu jee la..wawawa.. huuu~

neways..tutup citer kes nim..takut pulak ase..huu~..bukan die sorang jepp..tapi ade y laen..huuu...

urmm..haaa...
hehe..tadi beli tudung baru..kaler kelabu..RM12 jepp..heee..
tapi cantek..weee..hehehe..~ =)
mesti ummi mara ag..sbb selalu sangat beli tudung..huk2~
okew la na titoe...ngantuk sudaa..hee~


mish you~
takecare~
baek-baek selalu~
smile always~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~