Extended Network Banners

Selasa, 10 Mei 2011

Sabtu

Hari sabtu..
pagi2 lagi da bersiap kemas2 umah...

pastu siap2 na ke rumah malisa..temanku..kakak die tunang..hee..
urmm..tema belah ponpuan pink..tema belah laki hitam merah..wahh..
cantekk..sangat cantekk.. =)
pagi tue die call..huu..urmm..okes..cos beli gelang tu la kan..then,mesej2 macam besela..huu~

sampai la kat rumah men mesej..urmm..kat rumah malisa..terserempak dengan sorang gurl nim..huu..salah sorang gurl y ajk kuar aritu..huu..siyes..aku xtahu camner na berdepan dengan situasi tue taw..huu.. urmm..okes..aku buat2 xnampak jep la..macam biase aku wat kat orang y aku xreti na tegur or segan kan..huuu~ dan terus aku men mesej dengan die..tp kejap jee la..saje2 mesej kan..then..wat2 ckp fon dgn konon2 pkwe la..huu~
(xde sape tahu aku borak dgn sape)..then..die suh smpi kan salam kat malisa..tp aku xnak..atlast da bg tahu knape kan xnak..then,die ckp ok..tp ase mcm xelok plakkan..org da suh smpikan salam aku xsmpikan salam..so sampaikan la salam tue pd malisa..~ awok..malisa da jawab salam awok..huu~

..dah lame mcm tu aku kat umah mbe aku nih..gurl tue tegur aku dpn mbe aku..huu..then,aku tetap wat bodo..huu.. (jaat x?? xkot..hee..sb malas na layan..tetibe teringat nasihat org tue..jgn layan)huu.. so,xlayan la..lagi pun gurl y mcm lelaki tue pun,xtegur aku..cume die tanye sal aku kat malisa depan2 aku jep..huu..aku senyum jee la..itu y termampu..
cyma terase pelik..huu..sb cyma xtahu gurl tue salah sorangnye..huu~urmm..then,bl aku cite kat cyma..baru lah cyma tahu y gurl y mcm lelaki tu perempuan rupenye..huu~................
tengah hari pas da tolong2 basuh pinggan seme2..kitorg duk rehat jap..hee..
anak sedare malisa sangat comeii..geram ase..hee.. name die nazrul haq lau xsilap..
tapi panggil die dekyowl..hee..~ okes..die sangat baek...susah na jumpe dak kecik y baek mcm tue..hee~

then..pas belah lelaki da datang..kami pun wat keputusan na balik..huu..mane tak nye..panas kott..hee~ masing2 mke da merah2..huk2~
then,lepak2 ngn malisa jap kat depan umah malisa..gosip2 ket..haha..okes..malisa na g australia 15hb nti..besh nyee..ekut lawatan U die..besh2..


balik dari umah malisa..siap2 nak kuar dengan ummi n abah..huu..adek xdek..duk umah wan..sb g ekut poksu mancing..weee~.. jadi anak emas la kejapp..ahaha..
dush2..then,kuar p beli barang na wat hantaran..huk2~
then..da settle g SSF..pastu g pekena mamak...dengan abah n ummi..huu..dalam tue.. ex pulak call tetibe..huu~ sempat jawab..tp xjelas..xtau la hp sape osak..aha..then,sampai umah call balik..tp waiting..malas da la call balik... ntah die..huu~lantokk..ahaha..jaat x??huu~..baek jee kan..hee..

then,balik tue..penat sgt ase..then titow...heee~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~