Extended Network Banners

Isnin, 16 Mei 2011

sabtu



hari sabtu.. kawan sekolah rendah ku bertunang..huu..

alhamdulillah..majlis berjalan dengan lancar..
lame dah x jumpe membe aku tue..since darjah 3 die pindah sekolah..

sabtu ni la baru jumpe..hee..xsangke..die sangat cantek dan anggun..hee..~

kalau duluw..sememeh jee..hee..

tahniah ye sayang..dah bertunang pun..dan pelamin kamoo sangat cantek! hee..

urmm..

petang pula kuar dengan membe sekolah rendah dan cikgu sekolah rendah.. =)

lame da xkuar dengan mereka..huu..

then..xsangke jugak kawan aku mase kecik ad jugak datang..huu..

Kasik bsnss card pade die..sebab die pon da keje kan..

then,dlm bsns card tu aku letak gak no ayah aku..aha..tapi no abah no maxis la kan..

tup2..die da lame xcall aku..then,balik dari kuar tu die call..tapi die gune no maxis la..huu..xmemasal abah la angkat kan..ahaha.. padan muke!!!

Bukan die jep.. ade ag sorang manusia nim..aha..sebelum ni pernah bagi bsns card pade die..

tup2..die mesej kat no abah juga..ahahaha..na tergelak aku...tapi xmemasal aku y kne gelak dgn abah..sb org tue punye la skema..abah pulak layan la kan..sb ingtkan orang tu na kasi projek ke ape kan sal bsnss...ahaha..~ tup2 bukan..huuu..~ (menakutkan sgh)ahaha..


tutup kes...~


pastu kuar dengan membe aku nim..die budak uia..n die memang dari family y islamic la kan..bertudung labuh..seme2 la..aku tertarik dengan care die sebenar..mak die besfren dengan ummi ku..urmm..sangat2 terase na berubah..rase na pakai tudung labuh dan sentiase pakai baju kurung.. (janji tutup aurat la ).. sebab kalau pakai seluar n t-shirt sekali pun masih blom tutup aurat sebenarnye.. (tahu)..tapi buat2 tak tahu..huuu.. bila la agaknye aku na berubah ya??? urmm... xpe la..berubah la sedikit2 kan.. urmm..tp tu la...teringin sangat na berubah untuk ke arah macam tu... =)



semoge ku di berikan hidayah dan nur~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~