Extended Network Banners

Isnin, 16 Mei 2011

sabtu malam

hari sabtu malam pula,kuar dengan ummi n abah..
sebab balik2 aritu terasa macam lapar..ummi pulak x masak..
sebab xdek orang pun kat rumah..
so ape ag.. kami ber3 jep la kuar malam tue..hee..
terase macam anak tunggal la pulak..tapi memang pon..ahaha..
ank tunggal pompuan kan..
mase tu dah kul 11 mlm..
xatahu na makan kat ner..huu..
abah ajk g mamak..
aku ngan ummi dah x nak makan kat mamak..haha..
then,pusing2..ummi ajak makan kat blkg ecm..ade warung ka ctue..
huuu..g la makan..huu.. okes..mintak air epal daouble kosong..means xnak gule..
die g letak gula bapak banyak!!!!!!!!!!!!!huh..sangat manis kott..
terase macam na mara jepp..tapi sabor jee la..huuu..
then..mee goreng basah y aku oder tue da sampai..then..okew..xpulak macam mee bandungkan mee goreng basah die tue..lalalalala~
huuu..then..da abes makan seme2 tue.. aku memang tak lalu makan..
sbab memg xsedap langsung taw..tapi aku xtahu knape aku bese makan kat kedai..aku memang kene abes kan..urmm..then..mase na bayar..
ummi panggil org y buat mee goreng basah tue..ummi bagitahu die elok2 la kan..ummi cakap xsedap..dan ini orang panggil mee bandung..bukan mee goreng basah.huuu..seme pandang..tapi aku cool jepp..kebenaran kan! hee..lau kite x gtaw sape ag na gtaw kan..kan..huuu..
anak die mungkin la cakap aku kerek kan..tapi xdek niat pun..sb saye xsuke la kan..
saye da cakap banyak kali..air apple double tu TAK NAK GULA! yang g isi gula jugak kenape..huuu..~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~