Extended Network Banners

Selasa, 10 Mei 2011

ni no ni no..~ sooorrryy~

Semalam..
memang sangat tension dengan kerja..huu~
petang pula..still mencari barang untuk buat hantaran..sb barang y beli sebelum nim macam xlawa jee kan..tu y kne g pulang balik..then..okew la..
g amik ummi duluw kat office sebelum balik kerje tue..
then balik umah dulu..then baru la kuar..
huk2..~ then..malam pulak..terase nak kuar g megamall..saje na hilangkan tensionkan..
urmm..then.. okew la..huu~ jalan2 pastu terjumpe dengan kawan sepupu aku..dan2 pulak die blanje air cool blog..huu..segan pulak ase..tapi thanx ya..hee~
urmm..nanti akak blanje kamoo pula ya..urmm~~
na ajk kamoo kuar xleh..sb kamoo tgh kerje kan..xpe..nti kite kuar sekali ngan ibu kamu ya..~ wee..lame da xlepak2 ngan ibu..hee~

urmm..then..balik umah..
siap2 kan diri untuk tidow..
tapi before tidow,on fb sat..
then..diep anta mesej..gtaw sumting..urmm..
xkesah la kan..tetibe terase na mara jee kan..xtahu la knape..
dan2 awk pulak tersalah hari smlm..memang la x disengajekan...tp ntah la..
urmm..maaf..~
urmm..tapi tue la.. xtahu la..urmm..kebetulan awak mesej salah mase semalam..
kan saye da cakap..
kalau orang da xsuke,buatlah baek macam mane sekali pun..memang x kan pernah suke la..~
urmm..saye taip name orang laen pun beliau macam na mara..urmm..
mgkn sb name tue seperti name awk..urmm~
saye tahu..dari duluw sampai sekarang , beliau memang xbley terima kite rapat..urmm..
beliau xnak saye terus rapat dgn awk..saye cube..sb tue saye xlayan awk kat ruangan fb..
dan xmesej awak macam selalu2 da..tapi ntah la..ape lagi..
xpe la..saye pun xtahu la na wat mcm mane da awak..huurmm..
its okew..die lebih tua dari saye..saye hormat die..tapi xkan y tua xbley bersikap menghormati hak y lebih mude?urmm.. xpe la awak..saye pun tak tahu na wat mcm mane da..sorry sal smlm..
urmm..na anta mesej,memamg x la kan saye na mule duluw..urmm.. penat da dengan seme ni awk..~ sudah la.. urmm..jage diri leklok awk.. exam awak sem ni, xtahu kenape saye still wish utk awak..huu.. (nonsense)

okes la..xlarat na memikir hal ni..ahahahaa..dush2.. ~
tadi petang pas oder barang makeup orang tempah..amik la ummi..
then,kitorang g makan kat luar jepp..sb na masak memang xsempat la..huu..dari pagi aku x makan ape2..petang td baru la dapat jmp nasik..huk2.. hari2 macam ni..tp still temuk jgk..ahaha..adoiyaii..xtahu la kan..ahaha.. na kuwusss....huk2~
urmm..then, mase makan td..ummi tanye la sal ank kawan ummi y jd kawan aku tue kan..kate na ajk aku jd bsns partner dier..urmm..then..aku senyap jee..huhu..okess..ummi sangat bijak meneka..ahaha.. adoiii..xreti cmner na gtaw kat ummi..tp dari pandangan mate aku jee ummi da tahu ape aku na gtaw..adoii..ummi tanye..knape senyap?? biar ummi teke..ahahaha..
adoiihh..
ummi tanye..knape..die na siyes dgn awk ehh?urmm..aku gelak jee la..then ummi ckp..okew what..lagi pun kite da knal mak n ayah die..adek beradik pun durang jee..huu..xramai..
urmm.. aku macam bese la kan..bile sebut soal nim..memang aku berat seket la..terus aku tukar topik sal kerje..huu..~ then ummi tetap tanye jugak sal dak tue..wawawawa..urmm..
aku just gtaw kebenaran nye je lah..huu~
siap na jadikan aku isteri die..huu..nonsense!!!! xsukew la..belum terbuke ag pintu hati nim..urmm.. still na blajar..heee~ huuu..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~