Extended Network Banners

Ahad, 29 Mac 2009

3.42 a.m...

xtaw la na post ape...tp ase na taip jep mlm nie...na chat dgn kengkawan pon aku xdep mood...erm...kenape aku begini......kehidupan nie penuh dgn onak duri....tatkaler seme manusia sedang diulik mimpi yg indah,aku di cni masih lg tidak dpt melelapkn mateku...hendak jep aku lupekan semue hal2 yg sudah dan sedg berlaku ini...tp apekan daya ku, aku hny seorang insan yg biasa...erm..di saat perlukan teman, temanku benar2 menemani ku...tp hny aku tidak dpt berdepan dgn temanku... mgkn aku segan dgn masalah yg ku hadapi...lebih baek dipendam drpd berceriter dgn teman...tp ade jalan penyelasaian yg lebih berkesan..iaitu berdoalah kepada yg maha sa..mengadulah dgn-nya, insyaALLAH hati kita akan kembali tenang..kekusutan ini mgkin ujian buat diri ku sbg seorang hamba yg lemah...mgkin juga Allah ingin menguji kesabaran diriku,dan sejauh mn keteguhan imanku...Ya Allah,kuatkanlah imanku terhadapmu...kau abahkanlah hatiku..kau teguh kan lah ketaqwaan ku kpdamu...kau berilah hidayah, petunjuk mu kepada kami...jgn lah kau pesongkan hati kami...Ya Allah, ya tuhanku, sesggh nya kau maha pengasih lg maha penyayang...maha esa dan maha mengetahui segala-galanya...sesungguhnya tiada siapa yg bisa memahami mslh yg kuhadapi ini...kau sahajalah yg mengetahui segala isi hatiku ini..hny kau sahajalah tmpt utk ku mengadu domba...Ya Allah,ya tuhanku...kau hapuskanlah kesedihan di dlm diri bondaku...kau hiasilah dirinya dengn ketenangan dan perkara2 yg menggembirakan hatinya...kau lindungilah adik2 ku dr perkara2 yg lagha..kau pinpin lah mereka kejalanMu Ya Allah..

Ya Allah,
Kau berilah aku kekuatan fizikal dan mental, agar aku bisa meneruskan
perjuangan hidup ku..dan agar aku bisa meneruskan ibadah ku..
(insyaALLAH,Amiin)
hny yg ku pinta,
keluarga yg bahagia dan beriman kepadaMu...
~bahagia di dunia & diakhirat juga~
insyaALLAH...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~