Extended Network Banners

Selasa, 10 Mac 2009

perancangan bandar (MPK)

arini aku ngan group mini cooper, pergi ke bandar utk mencari maklumat tentang parking..
task yg kedua di berikan kepada kami utk subjek traffic engineering..
erm,kami bertolak pukul 2 ptg...
1st kami pergi ke pejabat tempat letak kereta MPK di kuantan centre point dekat ngn Kp..
huhu...kat sn, kami diterangkan bahawe ape yg kami nak tue bukan terdapat di situ, tp sebaliknyer di pejabat MPK yg terletak di tepi sungai kuantan yg berhadapan HTAA...
huh...after kitorg da dpt maklumat tu, kitorg pon terus pergi ke sn...
di sn kami perlu berjumpe dgn en azliza, En azliza nie perancang bandar...
die la yg rancang bandar kuantan nie..
erm...byk jugak soklan yg kami keutarakan...
ade jugak soklan yg ketimur barat n selatan..huh...
erm...kitorg ade beli satu cd tentang perancangan bandar utk yg akan datang nie...
waaa...besar jugak eyh bandar kuantan nie rupenyer..kui3...
xmudah la...(perli jep sebenarnyer tue)... =P
erm...ape lg eyh...
ha..pas da dpt seme maklumat,kitorg ke sungai isap pulak sbb cyla na pergi klinik...
cian cyla demam...
aku,mia,ira n alok teman la cyla ke klinik zakaria n rakan2..hihiihi,...
lucu jep name klinik tue kan...tp itu kebenaran...huk3..
erm... after that kitorg balik ke kolej semule...
tp b4 tue alok kate na ajk kitorg mkn mee kari klepot,(hehe,xtaw la btul ke x sebutan aku tue)
tp mcm tu la lebih kurg yg aku dgr alok ckp...
hwah3...
erm,tp kan, kedai tue pulak tutup mase kitorg na p td...
(na wat cmner xdep rezki)..
heheehe....

2 ulasan:

tiera berkata...

hahaha..
its claypot r dear not klepot...
neway xcite ke pasal petemuan ngan si dia???
hehehe

butterfly berkata...

hehe...lor..claypot eyh..mujur aku x tulis kerepot...haha...
erm,petemuan dgn si dia??
erm..xna la tulis,biar la tue kenangan dlm memori aku jep..huhuhu

jomm santai2 dengar lagu~