Extended Network Banners

Ahad, 15 Mac 2009

penting tp xperlu peduli...

erm...
pg td tetibe jep aku teringatkan dier...
erm,aku hantar msg kat dier b4 subuh td...
erm..after aku hantar dier ade membalas msg aku...
tp after dier balas, aku pulak jd takut utk membalas msg dier tue..
xtaw la kenape aku tetiber terase takut..
aku ade listkan beberape kos yg seswai dgn dier...
__________________________________________________________________
ermmm...
aku rindukan sahabat2 karib aku...
anis+dayah+mira.. agk lame x ketemu mereka...
da lame x gelak ketawe kongsi suke duke dgn mereka..
kami da mcm adek beradik...
tp xpe la..masing2 bz kan....
sekarang aku sorg jep yg masih terjager... roomate yg laen masih diulik mimpi yg indah...
erm..pg td dlm kul 11 pg parenz ku de dtg melawat ku di cni..
erm,aku rindu sgt dgn dorg...even bru seminggu xjmp..
erm..td adek aku ade pesan kat ku supaye mggu depan pulang la ke rumh...
erm..aku sbnrnyer mahu pulg ke rumah..tp...........................
erm,kesian kan adek ku pon ade jgk...
tp ape kan dayer, aku xmmpu utk berpure2...
better aku jauhkan diri drpd aku bersikap dingin lg sekali..
erm...xmemasal nnt aku lg yg di persalahkan...
aku xna pistiwe aritu berulang lg...biar la aku jauhkan diri...
erm,adik sabar la yep...
ermmm...mcm2 yg persoalan bermain di minda ku skrg..
hny Allah s.w.t sahaje lah yg mengetahui ape yg tersirat di hati ini....
sungguh pon begitu, aku cube utk meluperkan segaler persoklan nie..
__________________________________________________________________
what should i do now???
erm..ku ase better aku study+study+ settlekan semue assignment aku kan...
huhuhu...

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~