Extended Network Banners

Selasa, 3 Mac 2009

erm..

arini aku na post sumting yg aku xtaw ape kebenaran sbnr...
tp aku na jgk katekan rmi org yg suke carik kesalahan org lain..
walhal kesalahan tue datg dr diri sendirik...
aku mls na pk.. tp tu la kan, org tua2 ade kater kiter hidup nie jgn na carik kesalahan org jep...
xpon jgn na salahkan diri org laen atas ape yg da kiter lakukan...
erm...hopefully aku xterlibat dgn masalah dorg...
sbb bg aku la, aku xpernah masuk campur mslh diorg...
tny sal diorg pon aku xpernah... die yg masuk campur hal aku adalah...
erm, fitnah????? disebabkan fitnah org korg renggang?? erm...
mgkn fitnah itu dtg dr kesalahan yg dilakukan oleh diri sendirik..
jgn lah berkelakuan seperti kebudak2 budakan sis!..
die xdep teman laen, dier hny ade kamu...tp ats kesilapan kamu tue, siape yg xakan mengambil tindakan seperti dier...
tp seriously aku xtaw sal korg... nie kan pulak aku na amek tahu sal korg...
pe paedah aku dpt amek tahu sal ko....xdek maknenyer aku na amek tahu sal ko..
da la...aku xmoh jd hipokrit konkrit..
aku taw skrg aku student,so kene la study..,!!..
wat pe na pk sal mende yg blom tentu pasti jd milik kiter...kui3...
dah la....

hehe..besok ade test ag!!!
hehe..test T.o.S pulak sok...
chaiyok kengkawan!!!
senget jer dak nie...hahhaa..
koyar na senget3...
dah la p study nih korang2...

hehe....

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~