Extended Network Banners

Jumaat, 14 Mei 2010

14mei2010

hari nie seperti biase..
pergi kerje awal pagi..huk2..
arinie sejam kot tggu kat depan ofis..uhuk2..
sb kunci de pade staff..huk2..aku cuti 2hari..
urmm...tp xpelah..xkesah pon..=)
urmm...pastu tgh hari balik rumah..
tolong adek ku kemas barang untuk gi camping..uhuk2
terase sunyi pulak rumah rinie adek xdewk..urmm..
sunyi la plak..wawawa..
arinie tidow sesorang jewk la..huhu..
tapi kelakar la..ehe..adek2..
gi camping pon masih bawak bantal busuk diewk ag..ehe..
macam2 la adek nie..
urmm,abngah??urmm..xtaw la na cakap..
esok poksu and kaxen aku na g mancing..
katenye nak mancing kat sg lembing..urmm..
xtaw la na join ke x.. =)
tapi mcm besh jewk kan g mancing..
tp mlm esok na kuar dengan sis ku.. =)
lame dah xjmp..ehe.. her name is anyss.. =)
hopefullly plan kitorg untuk kuar malam sok jadilah.. ^_^

urmm..teringat pulak..
dalam kehidupan nie..
xsemua ape y kite nak akan dapatkan..
dan xmudah untuk kite senangkan hati semua orang..
yelah..kite kan hanya manusia biase..
urmm..maaf lah kalau ade y terase dengan sikap aku..
tapi siyes aku xsuke la orang y baru kenal
dah anggap macam dah lame kenal..
urmm..what i mean?
urmm..ok la..nmpk memg macam aku mudah rapat dgn orang..
tapi hakikatnya..aku sangat susah nak rapat dengan orang..
ape y paling aku xsuke..bile orang na kawan dengan aku sebab
orang tue dah tahu background family aku..
ape seme la..
apsal na kawan dan rapat dengan aku bila
dapat tahu aku ...........
urmm..sangat xsuke..sb tue lau na berkawan aku lebih suke kalau orang
xtahu background family ku..urmmm~~
sorry la ehh...urmm..
nak kawan bley..tapi dah tawar hati kot.huhu..

pagi tadi subuh2 lagi de orang anta mesej...=)
sangat suke bila dapat mesej dari diewk..
teringat mase dulu..ms time exam..
slalu maen tukar2 mesej lawa2 dengan diewk.. ^_^
macam budak2 jewk kan..ehe..
tapi pape pon ok la..huk2..
cume de sorang temanku nie..huh..
xtaw la na kate..bangun ke x subuh pon ku xpasti..huk2..
hopefully awak akan berubah ok!!~
semoge awak di berikan petunjuk..dan dilembutkan hati seperti mana
yang awk mahukan... ^_^
insyaAllah..
awak boleh buat..cume awk kene lawan perasaan malas awk tue..
jangan cepat putus ase ok!~huhu..
(macam la diewk bc)aha..(senget jewk)!

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~