Extended Network Banners

Khamis, 27 Mei 2010

26mei

semalam hari yang penat..
dalam kepenatan tetap tak dapat tidow..
urmm..malas nak citer sal soal hati nie kan..huk2..
wat sakit hati jewk selalu2 nyerr..urmm..

urmm..semalam aku ngan ummi g dengar ceramah sal something nie..
urmm..aku mcm berminat kot dengan mende alah tue..
uhuk2..yelah mane x nyer.seme nyer di taje..huk2..
kite just uruskan jewk..
urmm..tapi untuk dapat mende tue..
kene hadir temuduge jugak..wawawawawa...
nie yang leceh nie lau kene temuduge2 nie..
tapi pape pun aku tetap na cube..
mungkin nie peluang aku kan..
kate nak jadi kaye..hua2.. (senget jewk)
urmm..xdewk la..fokus pade kerjaye kann..
nie dah ade pluang ape lagi..ehe..
adoihh..tapi tengah pikir gak..
nak wat networking ke x..urmm..mcm malas jewk na wat networking..huk2..
urmm..xpe la..insyaAllah..lau ade rezki seme nye akan menjadikan..
cume yan perlu kite lakukan adalah usaha+doa..kemudian kenelah tawakalkan..
=)
peluang dah ade..cume kite perlu rebut jewk pluang yang ade tue kan..
umur ku pon da 20an..xkan la xreti2 ag kot na cari income sendiri..
sampai bile na harap duet parenz jewk kan..urmm..
huk2~ tp serono gak dengar ceramah smlm tue..
huk2..tapi diewk just na pompuan jewk..
pompuan MELAYU..ehe..
adoih..cepat2 la abes L.I............~
kebosanan dah wat keje y aku xsuke nie..huk2..
(lecturer bace nie kompem kne mare)huk2~
28mei2010 besday abah..uhuk2..
urmm..~(still thinking nak wat suprise ape nanti)

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~