Extended Network Banners

Sabtu, 1 Mei 2010

lege kot~

huh...menghele nafas lege..ehehe..
report latihan industri dah antar..
lege ase..urmm tp esau la..
takut jewk fail...
wawawawa....esau2..
takut2..urmm..cne nie??????????

tadi tgh ari dah anta report..
faiz mai rumah amik ajk p anta report same2..
huk2..pastu teman die g binding seme2 la..
kitorg wat satu report hardcopy..pastu 2opy yang cd..
urmm..

pastu sampai ump,miss cakap kne antar 2copy report yang hardcopy..
wawawawa...so ape lagik balik rumah la gelabah g print..
pastu jam dah kul 3.30...alamak adek aku pakai keter pulak..
wwawawa...ase na nanges jewk tadi..
sbb report kne anta b4 4.50ptg..
urmm..pastu pukul 4 ptg td adek balik jgk..
alhamdulillah..syukur..pastu aku ape lagik..
pecut la keter tue..
na ekut bandar kompem sesak sebab arinie ari jumaat..
so aku pilih ekut bypass..
wawawa..xsedar pecut smpai 150km/h..
pastu tetibe....................
polis pulak wat roadblock..
wawawawawa....
takuttttttttttttttttt.........for sure ase mcm kne saman...
tapi sempat lagik kurangkan had laju..
huhu...mcm2 doa dah bc td..ehehe..
aku pilih laluan kiri..yelah esau mane lah taw polis na tahan kan..
huk2....tp syukur alhamdulillah..aku xkene tahan.. jam dah 4.30 ptg dah..
lepas jewk dari road block tue..
aku pon pecut la..ahaha..

mujur sempat sampai....miss pon senyum jewk..
aku engat aku y last sekalik..ahaha...
rupenyerr ramai lagik..kihkih...
ceitt..mujur xkene saman taw!!!!!!!ahaha..

tapi ape2 pon...memg dugaan edup!!.eehe..
adoih....nyaris2 kehilangan nyawe taw!!!!!!!!!!!!~

take good care for urself ok!
jgn bawak kete laju2 lagik dah..
bahayer..huk2~~~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~