Extended Network Banners

Jumaat, 7 Mei 2010

urmm..

pE0pLE 0wEz sAy dAt fwEns ArE 4EvA..

i sAid Luv hAs An ExpirEd dAtE..

kate2 di status mambe aku..urmm..cne la diewk skrg kan..
urmm..kerana lelaki semuanya jadi mcm nie..
urmm..rindu sama kaw...

jika di beri pilihan..antara persahabatan dan perasaan cinta pada sesorang..
aku akan memilih kmu terlebih dahulu wahai sahabat..ku rindukan kamu...urmm..~
take care~~

bagi aku,persahabatan dan perasaan cinta itu
same2 penting..tapi kalau di berikan pilihan
aku akan memilih sahabat..
kerna sahabat sukar utk aku ketemui..

urmm..selama mane kaw na berdiam diri??
urmm..harap sangat suatu hari nanti kite akan berbaek smula.
aku tahu kaw xsuke aku still berhubung dengan
orang yang aku sayang tue..tapi aku memg sayang die.,
dan aku pon sayang kaw jugak..

aku tahu kaw sangat marah akan aku..
sbb sayang kat orang y belum tentu lagi sayang aku..
tapi aku dah lame sayang die..
sampai sekarang aku xtahu sama ade die sayang aku ke x...

kalau di sebabkan hal nie kaw terase dengan sikap aku,
maaflah..tapi kaw pon kene lah berubah...
memg betul,aku sokong ape kaw ckp lelaki tak boleh berikan
kite jaminan kejayaan..yang boleh menjanjikan kejayaan adalah diri kite sendiri..
aku sokong..dan setuju dengan kaw sangat2..
tapi kaw kene lah berubah..jangan sebab kaw putus cinta
mbe2 jadi magse..urmm..
ku rindukan kaw..ku sayangkan persahabatan kite..
bila lagi kite akan bertige smule kan...urmm..
urmm???,...
happy forever??frenship forever??urmm??
urmm,skrg tggl berdua saja..tapi ku masih rindukan kaw..
ingat x janji kite duluw??
walau ape pun terjadi,kite tidak akan sesekali terpisah..
urmm..
perlukan mase dan ruang untuk masing2 berfikir..
~A.L.O.N.E~
sunyi..sepi..sendiri..

mahu sperti duluw2..
urmm...rindukan persahabatan kite ber3 sangat2..
miss u dear..

♥takecare always♥
♥happy always♥
♥senyum sokmo♥
♥good luck♥
..♥baik baik slalu des♥..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~