Extended Network Banners

Isnin, 10 Mei 2010

bowim2...ehe

hari nie pagi2 lagi dikejutkan dengan 1 mesej..huk2..
urmm..mesej??adehh..malas la balas..xdek m0od..huk2.
bangun jewk pagi nie ase mcm malas jewk na g kejer..
hiuw...ase na mintak cuti jewk..tp malas la plak..
urmm..g je la kejew..kang kene marah plak lau xdtg kejew..
huk2..sampai2 kat opis dpat mesej lagi..huk2.
tp kali nie dari staf kat tmpt aku kejew..huk2..
mesej diorg xmasuk opis pagi nie sb ade hal kat luar..
ok2..aku pon xkesah..huk2~..
urmm..pastu online la facebook..dah la smlm kne [erli kaw2 ngn
abg sepupu aku..haha..bior r..sebuk jewk..kihkih..
tp malam smlm kau on9 jap je..pastu aku kuar jap g kedai ngn bank..
dalam dekat2 kul 11 baru balik..hehe..
taw plak die nak marah aku xon9..hua2..
padan muke..tue r len kali jgn perli2 org k..kihkih..

urmm..ok2..tadi dapat satu mesej dari tut........
hehe..urmm..sape tut tue??
biar jewk la..tp ape2 pon semoge berjaye des..
kasihan jugak tengok die..nak jgk tolong die..tapi orang sombong
susah la na tolong..tanye cket kate kite nak korek rahsia..
padahal kite na membantu nye saje..tp xpe la..
lau ade pape mesej or call jewk la..
nanti kite tolong kamu..huk2..semoge kamu akan berubah la..

urmm..pastu membe aku plak mesej..wawawawa..
ahaha..kenekan aku..kuang ajo tul..
aha..ajak g UMP..katenyer ade hal penting..kihkih
padahal su teman diewk je..sb diewk sesorg jewk g UMp..
hua2..aku lak ingatkan siyes r ade hal penting..
rupenyer diewk na g jmp PA diewk jek..
malas la ekut..dah la aku kne jage opis..
lau aku ikut sape na jage opis der..ehe..
dah pandai guner perkataan 'der' skrg..
hua2..terpengaruh lor..hikhik..

adoihh..kebosanan tahap gaban..........
ase mcm nak mesej jewk sumone nie..
tapi asenyer diewk xbangun tdow lagi kot,,.
tp ase mcm malas lak na kacau diewk..
diewk mesti dengan kawan2 diewk..huk2..
malas la kacau..huk2..
kang kate aku nyebuk plak..ahaha..
banyak tul mikir ouk padahal xcube pom ag..huk2..
tapi siyes malas na mencube..kang lau diewk xbalas kang mule la
malu sesorg..hua2..

adoih..kuat la membebel awok nih..huk2..
ala sy bosan lor..hua2..monolog bentar..hua2..

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~