Extended Network Banners

Isnin, 14 Jun 2010

13 jun 2010

hari ni hari perkahwinan kakak sedare aku.. =)
hari nie bangun lambat...wawawa..uhu..
urmm..kepenatan mlm smalam..
urmm..pagi nie ummi,abah adik pagi2 lagi da pergi rumah kakak sedare aku..
urmm..aku pulak dalam kul 12 baru pergi sana..urmm
dalam perjalanan nak pergi rumah kakak sedare aku tue,
ade satu kemalangan..urmm..
2 orang budak perempuan nie bawak motor sangat laju..
diorang masuk simpang sampai makan jalan orang laen..
uhu..nak jadikan citer,diorang mungkin na ngelak dari kereta,
tapi malang x berbau jugak..uhu...diorang masuk longkang..
urmm..budak pompuan yang bawak motor tue pulak berdarah kat kepala ngan mulut..
uhu..tue la..bawak motor len kali jangan la laju2 sangat..uhu~
(cakap kat orang..diri sendiri pulak bagaimana??ehe)
urmm..
ok..sampai kat rumah kakak sedare
ummi tengah sibuk dengan nak hias tempat makan pengantin..
wawawa..aku pulak tolong2 ape yang patut..susun pinggan seme2 la..
huk2..ade abang sepupu aku nie..suke sangat nyakat aku..uhuk2..
dah selesai semua kerje..die ajak aku karoks sama dengan die..konon na berduet la..
uhu..die da pilih lagu..ciap umumkan name ag..senget jewk!~
uhu..aku laks jadi mangse..wawawa..aku pun nyanyi aje la..wawawa..
*sangat malu*...urmm..tapi selamat la ummi mai..ehe..ummi la tolong nyanyi..aha..
abang sepupu aku bengang giler..kahkah..padan muke..tapi xselamat jugak..aha..
adoihh...2nd time name aku di umumkan ag..ahaks..sengal tul! diorang suh nyanyi jugak..
ok fine la..nyanyi la..lagu ella~dua insan bercinta..uhuks..
tp xkesampaian jugak la..aha.. i like!..sebab adek sepupu aku laks nak nyanyi..
ehe..aku bagi jewk la kat die..hua2..adehh..selamat la jugak..
at last..kene jugak laagi utk y kali ke 3..
dorang suh aku pilih lagu..aha..aku pilih la lagu yunk~wali band...
nak jadi kan citer,lagu nie kan agak popular jugak..budak2 nie seme men nyanyi skali..
ehe.. yahuu..akhirnya xyah nyanyi~~ i like it!~~ =)
abang sedare aku kalah jugak akhirnya..yess2~
urmm..dah abis sesi mengemas seme2..
aku kene jage anak abang sepupu aku tue..
name die iman hafi..ak panggil adek apish..ehe..
budak kecik tue sangat comeil.. =)
uhuk2..jage die sampai die tertidur..ehe..sangat tute die..
urmm..ade cameraman nie asek amik gmbar kami jewk..uhuk2..
macam kami plaks yang jadi pengantin..wwawawa.. =p
sangat segan..
pas da adek apish tidow, tolong2 bagi gift untuk tetamu yang dekat meja pengantin..
uhuks..cameraman asek snap jewk gambar mase na kasi gift tue..
sangat malu..uhu..dan2 boleh terjatuh pulak gift tu mase na kasik kat tetamu..
(sangat malu..tapi wat co0l aje lah...walaupun kene gelak dengan abg cameraman tue)
uhuks..
keseronokan melande..ehe..apabila semua sanak saudare berkumpul ramai2.. =)
urmm..balik rumah macam2 kene wat keje lagi..ade orang datang rumah..
kene layan tetamu..huks..kemudian colour kan drawing..then g rumah kak imah anta drawing..
urmm..sebab ari isnin kite nak cuti..yeayyy..uhuk..
tapi xleh cuti sangat la..uhuk..ade kejew gaks kene wat..
nak selesaikan kerje duluw..borang tender JBA x anta ag..uhu...
urmm..malam on9..
tengok diewk pon on9 jugak..nak masuk chatbox diewk..tapi ....urmm..
tunggu jewk la diewk masuk chatbox..tapi xdek pon..uhu..
xpe lah..maybe diewk on9 sekejap2 jewk kott..uhu.. (think positif)
urmm...malam sebelum tidow selalu tengok fon duluw..
uhu..urmm..tapi ape y di nantikan pade fon pon aku xtahu..uhu..
urmm..dulu setiap malam,aku akan anta mesej selamat malam kat diewk sebelum tidow..
tapi sekarang??urmm..aku cume ucap dari jauh jew..uhu..
sekarang,sebelum nak tidow..
selalu aku wish selamat malam untuk die terlebih dulu
tanpa pengetahuan diewk la..
uhu..
urmm..bila bangun pagi plak,aku selalu jewk na amik henset mesej die..
na gerak diewk bangun solat subuh..tapi tue dulu..uhu..
sekarang aku cume harap diewk bangun solat subuh dengan sendiri la..
saya harap awak bangun solat subuh walau xdek orang kejutkan awak bangun..
urmm..saye rinduw gaks kisah yang lalu..tapi ape boleh buat..uhu..
urmm..setiap kali na makan,saye slalu mesej awak untuk makan same kan..
x pun saye akan bagi pesanan jangan lupe makan utk awak kan..
tapi sekarang..saye ucap dari jauh jewk..
duluw saye selalu suh awak jage diri xpon saye akan hanta takecare selalu..
tapi tue dulu..sekarang??saye selalu harap dari jauh untuk awak supaye jage diri selalu..
walaupun selalu fikirkan awak..dan selalu risaukan awak..tapi ape daye saye kan??
urmm..xmoh la jadi macam dulu lagi..nanti di tuduh bz body plaks..
menyerabutkan awak plaks kan..uhuk2..urmm..xpe la..ape2 pon harap2 semua baek2 kan..
urmm..setiap ape yang saye lakukan..saye selalu fikirkan awak..apsal ekk..uhu..
sangat geramm bile ade situasi macam nie..urmm..walaupun saye bz mane sekali pon,
pasti saye akan terfikir tentang awak..awak dah solat ke,dah makan ke,sihat ke,ok ke..
sampai saye pon jadi serabut dengan semua nie..uhu...
kalau saye sendiri pon da serabut dengan pertanyaan2 macam tue..inikan pulak awak kan..
urmm..hopefully seme baek2 aje lah..uhu~~
ok la..setakat nie jewk la dulu..ade keje..uhuk2..
nak upload gmbr..tp gambar tue kene crop duluw..
ehe..xmoh la letak gmbr sendiri kat blog..uhuks..xmenarik plak nanti lau orang da knal kite..
kui2..uhu~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~