Extended Network Banners

Isnin, 7 Jun 2010

macam2

sejak x update blog nie..urmm,dah mcm2 dah terjadi pada diriku..
urmm..konflik dalam diri semakin hari semakin merunsingkan minda..
huh..mengeluh saja y tinggal..
urmm..ke mane pergi semangat ku???
huh!~
semalam nak pergi tengok wayang dengan kak putri..
tapi xdpt g..sebab xdek sape jage wan ku..
wan semakin hari semakin tidak bermaye saje ku tengok..
urmm...dokter kate wan sekarang 40 % jewk lagi peluang untuk hidup..
semalam ku amik peluang untuk jage wan ku...
lagi pon wan memang nak aku jage die..
so,smalam jage la die smpi kul 12 mlm..urmm...
alhamdulillah..darah tggi die turun.. 120/70...
normal la kan??urmm...
hari nie dokter mahu berjumpe dengan anak2 wan aku..huh!~
menakutkan sungguh...
urmm..semalam pas kul 12,poksu blanje McD..wawawa...
hilang diet jap..uhuk2..
tp rinie on diet semule.. =)
huh..urm..hari nie boss aku cuti..huk2..
urmm..xsabar ase nak abes L.I...
aku ase mcm nak keje jewk..huk2..
urmm..nenek aku de permintaan..wawa..na jmp dengan diewk..
huh~ mcm mane na ckp pon xtaw la..huh~
dah la lame dah x mesej,xchat n xcntct diewk..
last mase jmp mase kat kenduri kawen abg besfrenku..huh~!
diewk tue pon da banyak berubah..ntah ape y da jadik pade diewk pon aku xtahu..
huhu~sangat laen dah diewk skrg..
sombong pon ade..urmm..xpe la..xkesah..
diewk dengan aku pon sekadar kawan jewk kan..huk2~..
tapi perwatakan diewk sekarang memang da laen sangat...
huh~
xtaw la knape..urmmm....................
xpe lah..asalkan awk bahagia ya,.,.,..
bebaru nie diewk minta maaf..minta maaf knape pon aku xtahu,..
banyak sangat la kot wat salah tue sampai minta maaf..
tapi memg terase pon dengan sikap diewk tue..
mcm nak larikan diri ajer kan..huh~
tapi xkesah lah..nak2 mase wan aku masuk wad..
orang 1st aku call diewk la..tapi diewk xangkat fon..
sangat sedey..tapi xpela...mungkin aku jer anggap diewk penting pada aku..
tapi pade diewk aku xpernah pon penting..urm,..
pas aku call diewk,aku call cyma..besfren aku sebab cyma nak tahu ape y terjadi..
aku call la cyma..tup2 cyma tny da gtaw die ke blom..urmm..
ckp la da call tp xangkat pom..
urm,than pas call cyma,diewk call ku pulak..
mase tue da nanges dah..xmoh la angkat fon diewk..
dah la call aku xnak angkat..tp cyma call leh laks angkat..
urmm..xpe lah..makan hati aje lah..huhu~..
mujurlah membe2 aku dari tranung de datang ari jumaat ritue..
xdek la sedeyy sgt..urmm..tp aku xbgtaw la diorg ape y terjadi..
giler lau bagitaw diorg..urmm...
tapi ms mbe aku datang tue..agak terase jgk...
huk2..diewk leh mesej dgn mbe aku...
tapi 1mesej dekat aku pon diewk xanta..
xpe la..aku bukan kawan diewk kot..urmm..
aku pon sebenarnye dah bosan dengan semua nie..
huh!~
xpernah nak selesai semua nie...xpaham aku..
urmm..~
penat..penat..penat..huh!~

after this xmoh dah buat ngarut2..
aku nak fokus pada kerjaya..
insyaAllah..lau dpt UPU aku akan sambung degree..
tapi lau xdapat..fokus pade kerje jewk la..
bantu abah...urmm~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~