Extended Network Banners

Rabu, 16 Jun 2010

huhu~

hari isnin bebaru nim..aku ngn ummi pagi2 lagi dah bangun..
uhu..ummi kejutkan aku..adess..uhuk2..
urmm,kitorang sambung wat BQ..lalala..
BQ JBA ade lagi 3 tender xwat..uhuk2..
atlast ciap jgk..ehe..ari senin nim ku cuti..ehe..
uhu..pagi tue dalam pukul 9 pagi,ku ngn ummi g buat cop company..
than g makan2 kat tanjung lumpur..da settle cop,kitorg g JBA Pahang,antar borang tender..
uhuk2..urm..than,p shoppim ngan ummi..ehe~~

urm,hari senin gaks rumah sunyi jewk..
dak kecik adek aku ekut cousin ku g gambang water park..
diew tdow sana la..sampai ari rabu..kamis baru balik..urmm..
sangat sunyi kat rmah..ehe..

urmm..malas nye na update blog..
uhu..urmm..tapi update gaks..senget jewk..ehe..
urmm..petang p lawat wan kat rumah aunty ku..
kat sungai isap... =)
malam baru balik..uhuk2..

semalam ari selase,
masuk ofis..uhuk2..keje menimbun..wawawa..
kne taip BQ semule..uhuk2..
okew la..tp sempat gaks online..ehe..
urmm..kul 12 tgh hari..kuar date dengan boss..
ehe..boss ajak p makan2 kat mane ntah name tempat tue..
uhuk2..boss blanjer nasi beriani..uhu~..
nasi??wawawa..kne pakse makan dengan boss..uhu~
makan jugak la.. uhu.. than balik office dalam kul 1lbih centue..
sambung ag wat BQ..then da ciap,send kat emel kak lela..
pastu de x-cden la plak dekat depan office aku..uhu..
teruks gaks la keadaan org y kene langgar tue..uhu..
urmm...than ummi aku plak call dalam kul 2 centue..
uhu..ummi ajak teman ummi g lunch..kuar ag..adehh..
kuar la..ummi ajak makan rojak..tapi kedai tue plaks tutup..
kemudian, ajak ummi makan McD aje la kat teluk cempedak..ehe..
office aku dekat dengan TC..ehe..so,g jewk la..
than lepak kat taman gelora..wah..makan2..
pastu dekat kul 3 ptg,balik office..than online..sb kje da ciap..
ehe..tapi x online mane la..
duk tengok page ex-sri abim..ade reunion ari sabtu nim..
kne bawak menu makanan utk BBQ sorang 1..ehe..xtaw ag na bawak apew..
pastu ade sesi tukar2 adeah..uhu..na bagi adeah apew ekk??ur,mm..
kemudian..call la besfren aku nim..ehe..mujur die free..lau x,susah gler kot na borak dengan diewk..ehe..urmm..die xdpt g la reunion.. =(
tapi ape2 pon semalam sangat hapPy..dapat ckp dengan besfren ku..and
chat dengan sumone.. =)

tapi kan..uncle nim da lame x online..rinduw la plaks..
ehe..rinduw na carik gaduh dengna diewk..kuang3...
cyla ngn uncle tengah L.I sekarang.. go0d luck la untuk korang.. =)

haa..
result Li da kuar..
syukur alhamdulillah,aku PASS..ehe..
sekarang tengah berdebar na tggu rslt UPU plaks..uhu...
urmmm..dengar citer 18 JUN pas kul 12 leh tgk da rslt UPU..
wawawa..sangat takut..uhu~..

uhu..bak kate arez.''.kaw ni seme takut..xdek mende y x takut..
na call lectrr pon takut..nak tggu rslt UPU pon takut..xpaham aku..''aha..~
isk..sukew ati aku la..aha..na takut kew ape..kihkih~..
okew2..cube untuk co0l..~~~ehe~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~