Extended Network Banners

Khamis, 10 Jun 2010

adakah akan jadi kenyataan?

keluarga yang bahagia adalah impian bagi setiap insan..
mulai dari hari nie,saat ini, aku mahu membina kebahagiaan dan mengejar cita2 aku sendiri..
ape yang di idamkan harus menjadi kenyataan..insyaAllah..
mule2..aku na fokus pade kerjaya dahulu..
kemudian baru berfikir untuk membina masjid yang setiap insan impi-impikan..
aku ingin sekali memiliki rumah sendiri , kereta sendiri.. =)
ehe... boleh membakar semangat lau kite cube untuk bayangkan kan..
tapi jangan sekadar angan2 sahaja kan..ehe..

rumah banglo satu tingkat dan mempunyai halaman taman yang cantik, sangat ku impi2 kan..ehe.. nanti kalau ade rumah sendirik,aku na design sendiri..insyaAllah..jika ade peluangkan.. =)
berusaha dari sekarang mungkin akan berjayekan.. =)

ini pula,kereta idamanku..
orang laen minat merC xpon BMW kan..
tapi aku xtahu lah knape,minat sangat HONDA..
BMW pon minat jgk..tapi kurang la..ehe...

cantikkan kereta nie..smart jewk..
ehe..kena berusaha dengan lebih gigih la
kalau na semua nie kan.. =)
yeahh...ainnur saidatul amiera!!!!!!!!!! u can do it!
buktikan yang kaw pon boleh!!! yakin diri tue penting!!
=) (semangat la pulak,ehe)

keluarga yang bahagia???
jeng..jeng..ehe..xdop calon lagi..urmm..
ntah la bila kan..
tapi target Dalam umo 25-28 la na kawin..
=)
tggu la sampai di pertemukan jodoh..
insyaAllah~..
ehe..lau boleh nak anak 3 org jewk..ehe..
xpon 4 org..2 lelaki 2 pompuan..lau dapat kembar ag behs kan.ehe..
(kuat tul la diewk berangan..)

CERIA-CERIA SELALU AINN~

Tiada ulasan:

jomm santai2 dengar lagu~